• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

NU VERKRIJGBAAR: NIEUWE GYEON Q2 EVO coatings (RIM, TRIM, VIEW, LeatherShield)

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.503
198
44
GYEON_EVO_RIM_TRIM_VIEW_LEATHERSHIELD (1200).jpg

In 2021 lanceerde GYEON de nieuwe EVO-lijn coatings voor lakwerk en nu zijn de overige coatings ook verkrijgbaar met een vernieuwde EVO-formule.
De EVO-varianten zijn tot 50% meer duurzamer en hebben nog betere vuil- en waterafstotende eigenschappen! De kits worden geleverd inclusief applicators en suède doekjes.
De bundels met de EVO-coatings komen iets later wanneer het nieuwe softwarepakket actief is.


GYEON_Q2_RIM_EVO_30 (1200).jpgGYEON_Q2_TRIM_30 (1200).jpg
GYEON_Q2_VIEW_EVO_20_20 (1200).jpgGYEON_Q2_LEATHERSHIELD_VAR (1200).jpg

De nieuwe coatings werden aangekondigd in de GYEON SHOW in januari 2024. De andere nieuw gelanceerde producten komen over ongeveer 6 weken, de Purify-lijn is nog niet bekend wanneer deze komt.
2023-GYEON-show_FB_cover_watch-now (1200).png
 

Bijlagen

  • GYEON_EVO_RIM_TRIM_VIEW_LEATHERSHIELD.jpg
    GYEON_EVO_RIM_TRIM_VIEW_LEATHERSHIELD.jpg
    223,8 KB · Weergaven: 26
  • GYEON_Q2_VIEW_EVO_20_20.jpg
    GYEON_Q2_VIEW_EVO_20_20.jpg
    163,7 KB · Weergaven: 27
Ja dat zat er ook wel dik in, de prijs is heel lang gelijk gebleven terwijl andere merken meerdere keren per jaar hun prijzen hebben verhoogd de afgelopen jaren.

Linksom of rechtsom zullen kosten toch gedekt moeten worden. Net wanneer we dachten dat de scheepvaarttarieven een beetje normaal waren geworden zijn deze weer flink gestegen door de situatie in de Rode Zee.

Met GYEON hebben we eigenlijk te lang gewacht waardoor de klant langere tijd mazzel heeft gehad maar daar moeten de prijzen echt omhoog.
 
Die zijn (nog) niet aangekondigd, dus voorlopig nog niet neem ik dan aan.

Ze krijgen wel een ander uiterlijk. Ander soort flesje.
 
Ze hebben in die laatste video gezegd dat wetcoat nog steeds ongeëvenaard is dus ik verwacht niet dat daar snel wat nieuws voor komt.
 
Klopt, Cure Redefined.

REDEFINED
We are introducing our REDEFINED line. At GYEON, we’ve taken our renowned chemical formulas to a whole new level. We’ve reworked and refined them to deliver unmatched performance, exceptional durability, and the utmost ease of use. We’re committed to giving our customers the best user experience possible.

Q²M Cure Redefined dramatically increases the gloss and slickness of the paintwork. It also has a darkening effect, visible on every type of paint.
TIP: Dilute 1:1 with demineralised water to make wipe-off easier and reduce possible streaks on dark paints.


productmain_1700x1645px_q2m_cure_1000_500_2023.png


Wetcoat nieuwe fles:

productmain_1700x1645px_q2m_wetcoat_1000_500_2023.png
 
Fair enough, cure was al top, nu dus nog een stukje beter.
Wetcoat gebruik ik essence, dus de fles maakt me niet veel uit.

Overigens ben ik wel heel benieuwd of ze iets hebben gedaan aan de sprayers, bij al mijn gyeon flessen schuift de bovenkant van de kop eraf:expressionless: hoe goed ze ook sprayen
 
  • Leuk
Reactions: Epicurean
Ik herken je probleem niet, maar zowel de sprayen als fles zijn vernieuwd werd verteld in de aankondiging.
Gyeon-Bottle-Breakdown.png
Gyeon-Bottle-Colors-and-Categories.png
 
Laatst bewerkt:
Herken ik ook wel Zoranurai. Ik laten vallen en het beschermingskapje blijft los zitten. Daarom bewaar ik de lege sprayers ook altijd.
 
Ik vind de sprayers van Gyeon ook fijn voor de meeste producten. Enkel m’n ijzerverwijderaar vind ik prettiger in een IK sprayer. Zou dus graag een nieuwe set flessen met sprayers kopen voor in de auto. Maar wil dan wel graag direct de nieuwe flessen