• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

VERKOCHT oa. doeken Monello, washmitt ******, handpads, Gloria foammaster FM10, Magi foam, Micro-Restore

inge

Detailing addict
26 nov 2012
929
65
Ik ben de laatste restjes van mijn detail spullen aan het opruimen en heb nog liggen:

7x Peluche Bianco - 45x65cm euro 15,00

6x Peluche Verde - 45x45cm euro 12,00
1x Senza Acqua Piazza Drying Towel - 70x80cm euro 8,00
1x drying towel - merk? maat 70x80 cm - lijkt op de Dryisblue Drying Towel (blauw met rode bies) euro 8,00

1x Wash Mitt ****** Merino Wool Mitt euro 7,50

2x Monello Easy Detailing Finishing Hand Pad - Black euro 2,00 (samen)
1x Monello Easy Detailing Duo Cutting and Finishing Pad (1kant oranje, andere kant blauw) euro 1,00

1x Gloria Foammaster Fm 10 met ca 0.5L Magic foam euro 15,00
1x Poorboy's APC degreaser 1L euro 8,00
1x Wolf's chemical Nano wheelcleaner ca 0.5L euro 4,00
1x Micro restore ca 1.2L euro 10,00

Het liefste zou ik alles in 1x verkopen. Het is dan wel handig als het opgehaald kan worden, in Utrecht, aangezien het samen nogal volumineus is. Bij het optellen van de losse bedragen kom ik uit op euro 90,00. Als je alles in 1 keer komt ophalen mag het weg voor 75,00 euro. Mocht je alleen geïnteresseerd zijn in bepaalde dingen dan kan dat natuurlijk ook doch dan komen de , eventuele, verzendkosten er nog bij.

Het spreekt, voor mij, vanzelf dat alle doeken, pads, Foammaster nog in erg goede staat zijn

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: HansR