• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Olla compadres

bronco

Detailing rookie
10 dec 2011
8
0
Zoals het een goed mede poetser betaamt zal ik mijzelf even voorstellen:

Ik ben Henk en woon in Almere en heb jaren lang volledig gelukkig mijn auto's gepoetst met middeltjes
als Mer en turtle wax. ( onwetendheid kan een deugt zijn :-b )

een paar maanden geleden hebben mijn vrouw en ik een nieuwe (lees andere) auto gekocht en omdat ik opzoek was
naar " betere poets spulletjes" ben ik op Carclean.com terrecht gekomen, iets wat voor mij redelijk waardevol was
zijn de gebruikers reacties onder de middelen welke mijn interesse hebben zo kan je je een reëel beeld vormen
van het product dat je wilt aanschaffen.

Na vele Italiaanse schonen te hebben gereden en een uitstapje naar een " echte Jeep" is onze nieuwste aanwinst
een Opel Astra J geworden in de meest (on)dankbare kleur zwart !
Dit verklaard meteen waarom ik op zoek ben gegaan naar de betere producten.

ik was en poets nog altijd met de hand, alleen ben ik door dit forum met de twee emmer methode gaan wassen en
heb inmiddels wat producten ingeslagen welke het resultaat van mijn noeste arbeid behoorlijk hebben verhoogd :ja

via deze weg wens ik jullie allen en die jullie lief zijn alvast hele prettige dagen toe

groeten Henk
 
Welkom op dit gezellige forum Henk !

Erg mooie auto zeg, zal de komende tijd als ik weer door Almere heen tour voor mn werk eens kijken of deze auto ga tegenkomen ;)
Overigens zou ik met de Astra vooral met de hand en 2 emmers blijven wassen, de lak van de Astra J is best hard dus alles at je kan voorkomen aan swirls is mooi meegenomen !

Gr. Arjan