• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

onderhoud nieuwe vespa scooter

johanw90

Detailing trainee
25 jun 2014
2
47
Vorige week mijn nieuwe vespa ontvangen.
25tu5fn.webp
gister na 100km een 1ste wasbeurt gegeven, en na het afzemen meteen wat swirls en zeer lichte krasjes door waarschijnlijk een spanbandje o.i.d. gevonden.
1z1y175.webp
hoe onderhoud ik dit het beste, mijn auto sop ik altijd maar af maar deze scooter wil ik graag in nieuwstaat houden. kan ik het beste een starterset kopen of zelf een set samenstellen?

Voor de duidelijkheid, is het plastic waar ik naar zit te kijken of is dit een echte laklaag? Afhangelijk van het materiaal zou ik kijken wat het beste geschikt is. Mijn motor heeft kunstof delen en deze onderhoud ik dan met S100 voor kunstof, krasjes gaan er heel mooi mee weg. Voor auto heb ik spullen van Chemical Guys en Monello voornamelijk..

Het frame zelf is van metaal, spatbord en beenschild is van plastic maar ook hoogglans gespoten. Verstuurd vanaf mijn GT-I9295 met Tapatalk

Ik zou het bij een paar padjes/doeken en Monello Mezzo/ Finale houden. Flesje shampoo. Kijk anders eens of je kleine proefverpakkingen kunt bestellen, je hebt niet zoveel van alles nodig en je kunt mooi zien wat fijn werkt op de scooter.

Vergelijkbare onderwerpen