• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Onderkant van de auto aanpakken

Dimitri

Detailing addict
31 jul 2011
103
65
Nu het meer en meer ernaar uit ziet dat ik mijn auto langere tijd -of voor altijd- wil bijhouden wil ik next level gaan in mijn onderhoud om mijn auto zo lang mogelijk zo goed mogelijk te behouden, en nu ben ik aan het rondkijken hoe ik dit juist ga doen. Raar maar waar heb ik op dit forum er niks van gevonden, of ik heb erover gekeken :) nochtans zie ik dat het vrij veel gedaan wordt op Instagram en co.

Nu het liefst zou ik mijn onderstel en co fabrieksnieuw (;)) hebben, en al de roest die er nu al is verwijderen en er een beschermlaag over doen, maar zelf heb ik er geen idee van hoe eraan te beginnen. Heeft iemand dit al gedaan? Wat was jullie stappenplan? Welke producten hebben jullie gebruikt? Kom van alles tegen, en je weet wat ze zeggen over het bos en de bomen...en het is niet de bedoeling om er een dikke laag tectyl over de roest te gaan smeren.

Ik kwam dit tegen, ik weet niet wat de rest hiervan vindt? Misschien nog wel een leuk idee voor een aflevering van @cleanriders ;)