• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ooit al gedaan , maar ff opnieuw

Stefan-C5

Detailing chief
7 jul 2010
90
78
apeldoorn
heb me ooit al eens voorgesteld , maar heb ondertussen veel geleerd en een andere ride aangeschaft , dus bij deze :
stefan , 39 jaar uit apeldoorn .
ride : volvo 960 2.5 24v (6 cilinder dus ) automaat uit 1995 met 330.000 km ervaring .
auto heeft meer dorst als zn eigenaar , maar das bijzaak :lol .
hele lichte kleur , maar t is geen zilver of grijs , zal binnenkort eens zoeken naar de officiele kleur .
18 inch lichtmetaal vult de boel mooi op .
ff een foto erbij van hoe hij er bij stond toen ik hem net opgehaald had
volvo960008.webp

en een foto van de kofferklep na behandeling met de dap900 , inizio op oranje , mezzo op oranje , mezzo op wit , finale op zwart , srp met het handje en egp van autoglym met het handje .
heb nog geen tijd om de hele auto te doen , maar wilde toch een beetje resultaat zien dus hieronder dit resultaat .
PS: heb natuurlijk wel eerst een testspot gemaakt om tot dit behandelingsplan te komen
achterklep960007.webp

tot zover het voorstellen maar weer.

zie nu dat de foto's iets uit de klauwen zijn gelopen , mocht iemand dit kunnen en willen veranderen : graag , en vertel gelijk even hoe ik dit in de toekomst moet veranderen , ik gebruik photobucket

Vernieuwde welkom. Mooie wagen, maar die velgen kunnen echt niet.

Volvo is bij mij een gevalletje paplepel. Mijn vader heeft 40 jaar voor Volvo Nederland gewerkt en ik zelf 12 jaar bij een officiele dealer. Heb dus wel enige affiniteit met jouw auto.