• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook aan de poets

Robbert

Detailing rookie
15 mei 2010
94
0
Hoi Poetsfanaten,

Vandaag was het een heerlijk poets dagje. Niet te veel zon, maar toch niet koud. Heerlijk mijn BMW e61 530d gepoetst. Vanavond wel 5 keer naar buiten gelopen om hem te zien glimmen. Leuk dat ik hier op het forum nog meer fanaten tegen kom. Moet ik wel zeggen: ik ben geen fanaat, maar van een blinkende wagen kan ik echt genieten!!!

Hopelijk kan ik veel goede adviezen van jullie allen krijgen. Ik probeer er jullie ook een paar te geven, maar verwacht niet teveel van me!

Welkom Robbert,

Werkt verslavend dat poetsen. Zelf loop ik ook altijd meerdere keren om de auto om van de glans te genieten. Dat is niets geks, hoort er bij.
Als je wat langer hier rondhangt wordt het vanzelf meer dan alleen poetsen, ben ik bang. Maar het wordt ook steeds leuker.

Ben benieuwd naar de foto's van je BMW.

Net wat foto's gemaakt. Hij glimpt al aardig. Kleien en polijsten moet nog gebeuren. Is nog nooit gedaan. Ook de uitlaat en velgen verdienen nog veel aandacht. Alle hulp is dus welkom.

Welkom, hier kijken de buren op zondag altijd naar de auto als ze naar de kerk gaan.
Heb hem dat zaterdag gewassen.

Prachtige BMW :love jammer van de velgen. :( Jammer genoeg kan dat ieder van ons overkomen in een ogenblik van onwaakzaamheid.

Veel plezier met detailen. Als die klaar is ziet hij er nog mooier uit.