• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook even voorstellen: Rupa

Rupa

Detailing rookie
2 dec 2008
16
0
Ik lees al een tijdje mee en dacht dat ik al een topic in deze sectie had aangemaakt, maar kennelijk nog niet.
Ik ben in het bezit van een Vw Corrado en een Mazda 323F. Beide auto's zijn een uitdaging, maar ik denk dat ik het meeste verschil ga zien met de Mazda.
Voor de rest ben ik een beginnende autopoetser, maar heb ondertussen al de nodige spullen gekocht.
Foto's houden jullie te goed.
 
Welkom!
Corrado en 323F zijn allebei hele mooie bakken :ja
G60 of VR6? Zit ie nog een beetje goed in de lak, of roest ie alweer van je kont vandaan...?

Ben benieuwd naar je collectie en de foto's.

Veel plezier hier!
 
Welkom Rupa


ParaNoya zei:
Welkom!
Corrado en 323F zijn allebei hele mooie bakken :ja
G60 of VR6? Zit ie nog een beetje goed in de lak, of roest ie alweer van je kont vandaan...?
Veel plezier hier!

Vergeet ook niet de 1.8 16V, de 2.0 8V en de 2.0 16V :-"
 
Bedankt voor de leuke reacties :)

De Mazda is het model met de klaplampen. (volgensmij heet dat model BG)
Wat betreft de Corrado daarvan heb ik twee exemplaren staan te weten een 2.0L 8V en een 2.9L VR6. De 8V is blauw en de VR6 heel erg donkerblauw tegen zwart aan.
Alle auto's zijn een uitdaging om te poetsen, maar ik ben toch benieuwd wat de 8V doet gezien dat een van m'n favoriete kleuren is.
Ik zal van de week wat foto's posten te samen met de producten die ik al heb.