• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ook even voorstellen

schuurman92

Detailing addict
30 aug 2015
32
60
31
Hallo detailers,

Mijn naam is Peter Schuurman en ik woon in de mooie achterhoek. Ik ben 22 jaren jong.
Ik heb geen eigen auto maar de auto van m'n moeder doet het ook goed:-" , ik ben zelf een fanatieke motorrijder en heb een KTM (enduromotor) en een Yamaha R1.

Ik werk bij een transportbedrijf die circa 60 vrachtwagens en opleggers hebben die ook schoon gemaakt moeten worden, op de zaterdagen werk ik hier op de wasplaats, ondertussen al dik 5 jaar, en in de vakanties werk ik hier in de werkplaats. Ik ben nog bezig met een opleiding; HTS autotechniek.

mijn poetservaring:
In den beginnen de brommer een beetje mooi houden (aprilia rs 50) en daarna kwamen de motoren, de huidige R1 zat aardig onder de waskrassen van de vorige eigenaar. Deze wilde ik er natuurlijk uit hebben dus heb ik bij een site Chemical guys de V reeks gekocht met hand foam pats. Ik kreeg daar de krasjes er niet mee uit en vond het het niet waard om een machine te kopen met bijbehorende spullen. Bij het bedrijf waar ik werk verschillende vrachtwagens gepoetst met een rotary (heb nu dus gelezen dat dit eigenlijk niet voor beginners is) met commandant 4, nooit door de lak heen gegaan o.i.d. altijd mooi resultaat mee gehaald, het ging er hier omdat de doffe lak weer ging glimmen, kleine krasjes zijn niet zo belangrijk. Alle vrachtwagens zijn ook rood dus die lak verweert behoorlijk snel.

De krasjes in de auto van mn moeder begonnen me wel te irriteren en die van mn motor ook dus toch maar de beslissing gemaakt om een (excentrische) poetsmachine aan te schaffen, met bijbehorende dingen, na me goed ingelezen te hebben natuurlijk. Toen kwam ik op carclean waar alles mooi overzichtelijk stond met reviews en een groot assortiment, een DAP 900 v3 power pack aangeschaft, monello klei en glijmiddel, trim dressing, iron x en nog een shampoo.

Ik heb ondertussen mijn motor (voor een deel) gedaan en de auto van mn moeder is ondertussen klaar.
 
Welkom Schuurman,

R1.... *Kwijl*

Hihihi, Commandant 4 op een Rotary... Dus eigenlijk vloeibaar schuurpapier op een slijptol. :D

Ik ben benieuwd naar de foto's van de auto en motor, die je verplicht bent om te posten. Staat in de Voorwaarden, haha!


Greetz
 
zie hier de foto's van de mazda en de R1. https://forum.Carclean.com/threads/mazda-323-polijsten-en-nog-een-beetje-van-de-r1.15372/
 
bedankt allemaal voor de complimentjes over de R1. Ik vind het zelf ook een erg mooie motor, en hij is ook nog wel "redelijk" snel:imp: