• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook even voorstellen!

YST

Detailing rookie
30 dec 2022
7
15
Na al járen klant te zijn van Carclean en ook veelvuldig het forum te hebben bekeken, vroeg ik mij eigenlijk af waarom ik nog geen account voor het forum had aangemaakt... Bij dezen dus!

Mijn naam is Stephan 36 jaar en eigenaar van een (naar mijn bescheiden mening) prachtige Ford Focus MK4 ST in de niet te missen kleur Orange Fury! Er is het één en ander aan gedaan, maar niet te gek, vooralsnog (Milltek uitlaatsysteem en Maxton Design diffuser en front splitter). Het is niet mijn daily, daarvoor heb ik een Renault Clio 2 die eigenlijk van mijn vriendin is (nouja, voor haar gekocht toen ze een mooie schaafplek op de vorige auto aanbracht :sob:)

Beide auto's onderhoud ik zeer regelmatig, de Focus net iets meer. Die is in ieder geval momenteel nog voorzien van Gyeon Cancoat. Komend jaar gaat er Gyeon Evo op. Ruiten zijn ook voorzien van een coating (Nanolex) zoals ook de velgen (winter+zomer) met Gtechniq. De Clio voorzie ik regelmatig van een ouderwetse wax. Qua producten heb ik inmiddels een aardige verzameling. Eigenlijk heb ik gewoon te veel. Detailen is een verslaving :laughing:

De afgelopen jaren veel over het detailen geleerd, dus hopelijk kan ik daar ook mijn bijdrage hier op het forum leveren en uiteraard hoop ik ook het één en ander op te steken!

Hierbij wat plaatjes van de Focus:

Polish_20221230_140947194.jpg


IMG_20221230_141655.jpg
Polish_20221230_142517099.jpg
 
Mooie Focus hoor. Ook nog een tijdje naar gekeken na jarenlange Ford rijder. Maar van me geloof af gestapt en in een vw elektrische gestapt. Maar bij het zien van zulke foto’s en zo nu en dan een st Focus in real life twijfel ik nog steeds over me keuze. .
 
  • Leuk
Reactions: YST
Welkom Stephan!
Prachtige auto zo die Focus. Heerlijke kleur ook.
Collega van mij rijdt een zwarte ST. Dat hoort gewoon niet bij zo'n auto...