• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook even voorstellen.

koen_golf

Detailing rookie
6 jul 2009
5
0
Na lang rondgekeken te hebben hier en al wat spullen besteld te hebben op Carclean zal ik mezelf ook ff voorstellen.

Ik ben Koen, as zaterdag 24 jaar oud en kom uit het dorp Putte in NB.

Geruime tijd geleden via een clublid gewezen op de site van Carclean en daarna werd het poetsen van de auto toch een stukje leuker. :grinning:

Vorige week een DAP500 aangeschaft, daarvoor een paar auto's met de hand gedaan maar met een machine zal een stuk fijner zijn.


En zoals mijn nickname het al zegt, ik rijd in een golf:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

DSC_3217.JPG



Verder niet zoveel te vertellen, alleen dat ik de voorzitter ben van de autoclub http://www.emotion-tuningteam.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom Koen! Veel plezier met detailen en hier op het forum uiteraard
Apart kleurtje heeft de auto. Is hij overgespoten?
 
DKBM zei:
Welkom Koen! Veel plezier met detailen en hier op het forum uiteraard
Apart kleurtje heeft de auto. Is hij overgespoten?
Tnx, is de originele VW kleur. Antreciet blauw pareleffect.

Voorkant is alleen opnieuw gespoten, en m'n dorpels. Voorkant zitten druipers op van de overspuiting. Ben ik niet zo tevreden over, maar ga ook niet meer terug naar die zaak. Is een lang verhaal en dat wil ik jullie besparen. ;)

Dorpels zijn overgespoten omdat ze m'n velgen gestolen hadden, had de auto net een maandje. ]-0
En het waren m'n originele 15" vw velgjes.

Maargoed dat is nu opgelost. ,^^
 
Okay. Op de 2e foto lijkt het net zo'n kameleon kleur doro de lichtinval. Vandaar. ;)
Triest trouwens dat anderen niets van iemand spullen af kunnen blijven
 
Welkom Koen op dit forum ! How low can you go ? Haha mooie Golf ,^^ Zelf net ook maar een set wielsloten gekocht, ga naar Zuid Frankrijk, je weet maar nooit
 
Tnx voor de reacties. En wielsloten zijn geen overbodige luxe idd. ,^^

De velgen lijken idd veel op die van Evolution, maar zijn van het eigen merk van BSS Wheels. Tevens komt m'n air-ride daar ook vandaan.