• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook even voorstellen

Mooie kleur voor de fabia :)^ ! Ben benieuwd naar je startset.

Zijn de foto's 'thuis' gemaakt? Want dat is een mooi plekje voor het detailen.
 
Welkom BB !
Beter een korrelige foto dan een korrelige lak moet je maar denken ;)
Mooie aanwinsten allemaal hoor :heart_eyes:
 
Korrelige lak moeten we idd niet hebben.
Dus de afgelopen 2 dagen maar even extra glad gemaakt nu het mooie weer zich ineens aanbood.
Gefoamed, gewassen, gekleid, ontvet en gewaxt met Collinite's 476s.
Eerste keer dat ik echt zo met een auto bezig ben geweest. Zit denk ik wel een uur of 8 werk in. Tussen de laatste hand aan de waxlaag en de foto's zit een nacht tijd. In die tijd is er weer wat losse zooi op de auto gewaaid uit de bomen, dus vandaar wat verontreiniging.

Het resultaat:
IMG_7333.jpg


IMG_7336.jpg


IMG_7337.jpg


IMG_7338.jpg


IMG_7340.jpg


Ik ben weer blij,^^

Ohja; de velgen zijn nog niet gedaan. Daar zijn gister nieuwe winterbandjes onder gekomen, dus dat vet moet ik er nog wel even afvegen en dan een laagje PB Wheelsealant erover.
 
Tnx.
Na 1100km ruikt ie nog steeds lekker nieuw :)
Vandaag niet gereden, maar morgen wel weer. Ben benieuwd hoe de ProVision rain-clear zich houdt (en of ik hem goed heb aangebracht ;) )
 
Provision houd echt heel lang! Ik heb die van mij sinds maart niet meer gedaan, en nog steeds prachtige beading op de ramen. Ruitenwissersproeiervloeistof verkort de duurzaamheid trouwens heel erg! Ik sproei bijna niet meer.