• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ook ff voorstellen

Jerobeam

Detailing rookie
2 feb 2010
6
0
Hoi,
Ik ben Jerobeam, 31 en kom uit 't brabantse Uden, ben werkzaam in de zorg, en sinds kort in bezit van m'n eerste nieuwe auto: een Fiat 500!:party:

Aangezien ik voorheen nog gebruik maakte van wasstraat met krassen als gevolg, wilde ik het nu anders aan pakken. Ik dacht: wat mooi is, moeten we mooi houden toch ...?
Al snel kwam ik bij Carclean.com uit en ook op dit forum. Na een behoorlijke tijd meelezen, ook maar eens aangemeld zodat ik ook hier mn vragen kan stellen.
En ik begin steeds enthousiaster te worden over het poetsen.
Helaas niet in bezit van een 'detail'ruimte, ook geen mogelijkheden op de straat aangezien ik in 't centrum woon, maar ga dus elke x richting zelf service wasbox.
Dan nog ff een paar pics van mn 500-tje (nadat ik 'm voor het eerst gepoetst had met meguiar's NXT):
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Nummerbord = Kan Jij Poetsen?

Mooie auto! Vooral de combi kleur, dak + velgen:)^
 
welkom!

veel nieuwe / enthausiaste detailers!!
zal cc heel nederland aan het poetsen krijgen?

veel plezier hier!
 
Flinke Udense invasie inderdaad! :-"

Eens kijken of ik de 500 een keertje spot (mooi ding trouwens!)
 
Nou allemaal bedankt voor dit warme welkom :party:
En leuk dat er zoveel uit Uden hier aanwezig zijn, voel me gelijk helemaal thuis :D
greetz.....
 
Welkom!

Wat een lieve auto. :kissing:

En een goede kleur om te detailen.
Je zult hier veel informatie vandaan halen. En kijk maar uit, voor je weet wordt het een verslaving om te lezen hier en om te kopen 8d