• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook ik kom mijzelf even voorstellen

mstr

Detailing rookie
25 jun 2010
205
0
Goedemiddag, ik ben sinds paar maanden ook lichtelijk verslaafd aan het raken, dus ik kom mijzelf maar even netjes voorstellen:
Ik ben Mstr, 20 jaar en rij in de volgende automobile uit 2000:

IMG_2563-2.webp

IMG_2804.webp

IMG_2801.webp

IMG_2808.webp

IMG_2809.webp

Mijn (nog) kleine collectie:
IMG_2790-1.webp

Welkom hier:-)^

En het begin is er al.MAar voordat je het weet passen de spullen van je collectie niet meer op die ene foto;) :schaam

RST-Smurf zei:
Welkom hier:-)^

En het begin is er al.MAar voordat je het weet passen de spullen van je collectie niet meer op die ene foto;) :schaam

Ik ben er ook bang voor.
Ik zit er aan te denken om van de zomer een DAP500 te kopen. o:)

Welkom, nog veel sterkte met je 'verslaving'...
Komt wel goed hoor, gelukkig hebben we een praatgroep, namelijk, CC-forum.:lol
Groetjes mini.

Welkom hier en leuke wagen. Was mijn eerste autootje en vond dat die super reed. Veel plezier ermee, en natuurlijk ook met het poetsen ;-).

BC911 zei:
Welkom hier en leuke wagen. Was mijn eerste autootje en vond dat die super reed. Veel plezier ermee, en natuurlijk ook met het poetsen ;-).

Het rijdt inderdaad heerlijk.
Al mist het af en toe ook wel het 'soepele' van een nieuwe(re) auto, maar ook dat heeft z'n charmes.

RedCat zei:
Welkom,

Bekende gevels :)_[]

Veel plezier op dit forum. Utrechters zat

Hans

Haha, zeer herkenbaar zijn ze inderdaad. ;)
Misschien dat ik ooit iemand een keer kan aanschieten om een keer een machinaal rondje te laten testen. o:)

welkom hier , veel lees en poetsplezier
( en een dap bespaart je veel spierpijn )
grtz johan

hey,
welkom!! enne ..............jij bent niet alleen hoor met die verslaving,ik ga binnenkort voor mijn 3e bestelling (neen, nog geen dap)
bij mij gaat ook alles al niet meer op 1 foto vrees ik.
na mijn derde bestelling ga ik ook proberen een fotoke te plaatsen,eerst nog wat tijd vinden...............
je auto ziet er idd al heel proper uit!(enkel de velgskes aan de binnenkant ,zie ik daar nog wat zwart?)
groeten grandscenicman

grandscenicman zei:
hey,
welkom!! enne ..............jij bent niet alleen hoor met die verslaving,ik ga binnenkort voor mijn 3e bestelling (neen, nog geen dap)
bij mij gaat ook alles al niet meer op 1 foto vrees ik.
na mijn derde bestelling ga ik ook proberen een fotoke te plaatsen,eerst nog wat tijd vinden...............
je auto ziet er idd al heel proper uit!(enkel de velgskes aan de binnenkant ,zie ik daar nog wat zwart?)
groeten grandscenicman

Dat heb je goed gezien, maar daarvoor komt er binnenkort Iron.X in de verzameling. }:)w