• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook maar eens voorstellen: Niels

Niels

Detailing addict
25 okt 2008
39
52
Ik lees hier al een poosje mee, maar had me nog nooit voorgesteld. Nu zocht iemand (leondriver) in Enschede een extractor en stuurde hem een PM dat hij die van mij wel eens mocht gebruiken. Nu vroeg hij zich af wie ik was, omdat ik me nog nooit had voorgesteld hier op het forum, dus bij deze :)

Mijn naam is Niels ben 25 jaar oud en woon in Enschede. Mijn dagelijks vervoer is een Mazda 626 ditd. Ben hier op dit forum terechtgekomen via het autoweek forum.
Heb in een halfjaar tijd een leuke beginnerscollectie weten op te bouwen, oa. Numatic George extractor, dap 500 etc. en koop op de 1 of andere manier steeds weer nieuwe producten.

Gebruikte voor dat ik me had verdiept in het detailen eigenlijk alleen maar huismerk producten van de Halfords :|~*