• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ook maar eens voorstellen

fabia2.0

Detailing rookie
15 aug 2011
155
0
Hallo allemaal!

Ik ben Ivo (33) en in het bezit van een Skoda Fabia 2.0 Elegance.

Via m'n zwager op Carclean.com terechtgekomen, nadat we samen de Fabia eens een flinke opknapbeurt hebben gegeven.

Na een paar uur kleien, dappen en waxen ziet ie er weer top uit.

Nu moet ik hem zelf wel goed bijhouden, dus ben ik ook maar begonnen met het aanschaffen van verschillende producten.

Verder hoop ik nog veel te lezen en leren hier op het forum!

Groet Ivo

Hallo,

Welkom op het forum!

Ja , nu je het zelf gaat doen kan je beter gelijk een vast bedrag op de rekening van cc storten per maand en dat komt helemaal goed :-b

Danny

ps : wat heb je al op de "verlanglijst" staan ??

veel raden nu de 900 van dap aan,is een goed machien.
maar met de dap500 kan je ook erg goed uit de voeten

vele proffesionele hebben ook de dap500 icm een rotary;)

De DAP500 zal zeker goed zijn, maar omdat het prijsverschil met de DAP900 niet zo groot is zullen denk ik de meeste mensen voor de DAP900 gaan.

is idd zo , gelijk de 900 nemen ,kost een beetje meer ,maar heeft een zwaardere motor die minder afziet bij "langer" werk :-"

(heb zelf ook de 900 gekocht)

Danny

fabia2.0 zei:
Hallo allemaal!

Ik ben Ivo (33) en in het bezit van een Skoda Fabia 2.0 Elegance.

Via m'n zwager op Carclean.com terechtgekomen, nadat we samen de Fabia eens een flinke opknapbeurt hebben gegeven.

Na een paar uur kleien, dappen en waxen ziet ie er weer top uit.

Nu moet ik hem zelf wel goed bijhouden, dus ben ik ook maar begonnen met het aanschaffen van verschillende producten.

Verder hoop ik nog veel te lezen en leren hier op het forum!

Groet Ivo

Welkom zwager:-b

het waren een paar zware uurtjes maar als ik je fabia elke keer zie maakt dat het allemaal goed!

ben dus ook blij dat je em nu zelf bijhoudt:lol

(je weet hoeveel wagens er nog in de wachtrij staan pfff......)