• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook maar even voorstellen: Golodkin

Golodkin

Detailing addict
13 nov 2010
46
52
61
47-jarige Belg met Dickschiff + BMW 3 Touring van mevrouw Golodkin.

Ik ben gewoon iemand die graag goed voor z’n spulletjes zorgt, auto inbegrepen, en daar veel plezier aan beleeft, maar zeker geen fanatieke detailler. In m’n straat wordt ik wel alsdusdanig beschouwd, ik ben er de enige die zelf z’n auto’s wekelijks in het sop zet, alle buren halen hun leasebak maximaal af en toe eens door de krasstraat.

M’n vorige wagens (reeks Alfa’s) steeds onderhouden met Megiar’s producten, dealer zit bij mij om de hoek (Creato). De Feet kon ik bij aankoop 2 jaar geleden op kosten van de firma een Protech-behandeling laten geven, en daar was ik tevreden over. Maar ik had geen zin om de herhaalbehandelingen achteraf zelf op te hoesten, dus ben ik er weer aan begonnen.

Carclean had ik eerder al ontdekt toen ik op zoek was naar goede velgenproducten. Ik ben intussen een hevige fan van het concept: schitterend hoe dit bedrijf via forum en webwinkel met z’n klanten communiceert!

Welkom Golodkin, mijn vrouw en buren hebben me gek verklaard. En als ik ze de klei laat zien gooien ze de armen in de lucht en lopen gillend weg. LOL

Hallo,
Welkom!
Ken ik ,dat verhaal van die ene die z'n auto elke week(of meer:-b ) wast en voor gek verklaard wordt.:lol
Nu je ook gaat shoppen,kan ik alleen maar zeggen dat er veel andere,betere,en vooral minder dure spullen zijn dan megs hoor!
(Mothers Wax onderandere,pb's......)
foto's??
lijstje??

Groeten Danny

SLK zei:
Welkom! Mooie wagen, zo'n Phaeton. Een W12?
W12, ben je gek? V6 TDI, ik doe +60 Tkm per jaar! En die is ruim snel genoeg hoor. Enkel voor lange 200+ ritten op de Duitse snelwegen zou je meer vermogen wensen.

BTW, Megiar's gebruik ik gewoon op van wat ik nog staan had van m'n vorige wagen. Recentste aankopen bij carclean zijn Mothers kleikit en California Cleaner. Heb enkel de glaze van Meg's bijgekocht omdat ik dacht dat die best zou matchen onder de Meg Cannuba wax waarvan ik een nog bijna volle bus staan heb van 2 jaar geleden.

Andere spullen: Iron-X, Bilberry Wheelclean, Citrus Tar remover en Rimwax voor m'n velgen.
En eea dat ik blijf gebruiken uit de box met cleaning producten die ik na de Protech behandeling meekreeg, omdat ik ze erg goed vind: de Protech Plastic Cleaner voor het interieur, hun vlekkenverwijderaar en de Prestashield wafeltjesdoek om te drogen.

Op het verlanglijstje staan momenteel enkel nog een EZ velgenborstel en de Bone spons. Op de planning een grote beurt na de zomervakantie én na de vervanging van de kunsststof rechter voorvleugel, want daar zit een barstje in na een klein ongeval.

Tot slot nog een plaatje:

IMG_0345.webp

Welkom!

Bij creato ben ik ook wel eens geweest vroeger :ja
Sinds ik Carclean.com ontdekte echter niet meer.... (spullen kopen in Nederland, bij Carclean.com dus :ja komt eigenaardig genoeg vaak goedkoper uit (en zelfs met verzendkosten erbij) dan een paar km te rijden naar een lokale winkel...8o )

Veel leesplezier hier...

Ff de voorstelling updaten, want
1 ik ben intussen ruim 48, en
2 aan m’n tweede Phaeton toe.

Toen nr 1 kreeg wat nukken kreeg met de versnellingsbak besloot ik eens wat rond te kijken, en tot mijn verbazing waren de prijzen voor Phaetons in Du dusdanig gezakt dat het wel erg interessant werd om in te ruilen.
Zo gezegd zo gedaan: na een weekendje grondig grasduinen in Mobile, Autoscout e.d. ben ik vorige week maandag om 3:00 am naar Leipzig vertrokken, om dan zigzag terug te rijden richting Ruhrgebied, onderweg testrijdend met wat mij kon boeien. Uiteindelijk voor testobject nr 2 gekozen, die stond in een gat ergens onder Hannover, dus moest ik weer bijna het hele eind terug.
Het resultaat op m’n tripcomputer bij thuiskomst:

Thelongestday.webp

Wahnsinn, maar het loonde de moeite: een prachtexemplaar! Uni Zwart (incl. een swirlhalla om U tegen te zeggen) met Magnolia-Anthrazit interieur (een exclusieve outfit van VW-individual) en alles erop en eraan, mechanisch perfect en 2 jaar VW-garantie. Vooral dat Uni-zwart deed het ‘m, het is echt pik-, pik- en pikzwart, ernaast lijkt m’n huidige en toch reeds erg zwarte Tarantellazwart Pareleffect bijna grijs:

Oldnew.webp

Dinsdag ben ik hem dan gaan halen met de trein. Geloof al die verhalen dat de treinen in Duitsland wel op tijd rijden maar niet: zowel Thalys als IC liepen zoveel vertraging op dat ik al mijn aansluitingen miste, en uiteindelijk met bijna 4 uur vertraging bij Der Freundliche aankwam.
Daar bleek er dan nog een paar flinke krassen in de rechtervoorvleugel te zitten die er vorige week nog niet waren. Ze deden er gelukkig niet moeilijk over, ik mag het spatbord laten overspuiten en de factuur doorzenden.
Ik liet het niet aan m’n hart komen: de lange rit naar huis aan 180+ was heerlijk, en toen stond ie, overdekt met een dik insectentapijt, gewoon hier beneden in de parkeergarage:

Insectentapijt.webp

De volgende ochtend eerste werk: inspuiten met Bug Squash en afspuiten in de wasbox, meer zat er niet in, ik moet ook nog werken (zodat ik ‘m kan betalen), en ben nu eerst en vooral druk met de invoerformaliteiten. Mijn handen jeuken om hem in dit weekend eens heeeel grondig te wassen, en te proberen of ik (handmatig) de krassen op de voorvleugel wat kan camoufleren (spuiten zal voor augustus zijn).
Verder hoop ik voor vertrek naar het zuiden de rubbers te behandelen met PB Natural Look en het bleke leer met de batterij Colourlock producten die ik speciaal hiervoor bestelde. In augustus, na de vakantie en na herspuiten van de voorvleugel zien we dan nog wel eens wat we aan die zeer aanwezige swirls kunnen doen. Dan moeten ook alle schildjes/typeaanduidingen (behalve "Phaeton" ) eraf.

Van harte welkom op dit forum!
Erg leuke aankoop heb je daar gedaan. Veel veilige kilometers met ontzettend veel rij- en poetsplezier gewenst!