• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook maar even voorstellen

Boy

Detailing rookie
14 jul 2017
5
15
39
Hallo allemaal, ik ben Boy uit nijmegen maar woonachtig in het westen van het land.

Na een aantal weekjes te hebben mee gekeken, gelezen en al een bezoekje te hebben gedaan aan carclean word het toch eens tijd om me voor te stellen.

In het verleden wel eens een aantal auto's gepolijst te hebben word het nu eens tijd om wat verder en beter te werk te gaan. Momenteel moet de peugeot er binnenkort aan geloven. Deze zit vol met swirls en leer moet goed gevoed gaan worden.

Tijd voor wat foto's
Een van de eerste projecten
FB_IMG_1500238695569.jpg


Deze gaat er binnenkort aan geloven
FB_IMG_1500239147104.jpg
FB_IMG_1500239154689.jpg
 
Welkom ip het forum Boy. Ik dacht dat je voor Rijkswaterstaat werkte en de Jetta als sneeuw schuiver in werd gezet in de winter

Veel plezier met detailen. Heb je al wat spullen? En je hebt wel eens gepolijst? Met een D/A machine?
 
Dank jullie nogmaals, heb vroeger een hoop berichten gehad over de jetta. Lag inderdaad lekker laag en was altijd bezig er mee

Ik heb vroeger de jetta's met een flex rotery gedaan en heb hem nog steeds liggen.

Heb nu pb black hole, pb ex-p, monello dolce verde klei setje, monello raffini mezzo 3/5 en de puluche verde trio liggen dit heb ik nieuw gehaald bij de cc shop. Ook wat ander oudere poets pads, shampoo en mf doeken liggen
Heb verder nog niet heel veel spullen liggen maar ben meer van het proberen en dan grotere verpakkingen kopen.

Zag de sample van nanolex polish set misschien dat ik die nog even ga halen van de week
 
Welkom Boy, veel plezier hier op het forum en met het detailen van de 406!
Zelf ook een 406 Break gehad (Turbo Diesel) alleen dan phase1, jij hebt een heerlijke V6 in het vooronder.:grinning:

Dank jullie nogmaals

Het is een heerlijke cruiser maar ook een kanon als het moet, altijd een zwak gehad voor een apparte uitvoering of model en daarom lijkt me het ook leuk om deze zo goed als nieuw te laten worden
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Welkom op het forum Boy! Mooie 406. Mijn schoonbroer had de coupé. Die ging ook als een speer...
Dan is de coupe ook nog wat lichter dan de break maar het blijft heerlijk. Vooral leuk als ze het logo zien bij het knipperlicht.

Strax word die nog mooier met de tips en tricks van hier
 
  • Leuk
Reactions: Nick1407