• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook maar even voorstellen.....

wiseguy

Detailing rookie
27 jun 2011
23
0
Hallo allemaal,

Ik neus alweer enige tijd rond op dit forum en nu ik een nieuwe auto heb gekocht en deze ook goed wil gaan onderhouden, zal ik me ook maar eens voorstellen. Ik ben Joris, 35 jaar en woon in Uden (NB). Ik rijd sinds kort in een Volkswagen Passat 2.0 TDI Highline Executive. De auto was op zich erg netjes bijgehouden qua wassen, maar desondanks zitten er toch nog wel een aantal krassen in de lak :-( Daarnaast hebben we ook nog een oranje-kleurige Peugeot 207, waar mijn vrouw in rondcrosst.

Zoals gezegd neus ik hier al een hele tijd rond en ik moet zeggen dat ik wel heel erg enthousiast ben geworden bij het zien van wat iedereen hier bereikt (of kan bereiken) met een aantal simpele stappen. Het is zeker een van de meest informatieve fora die ik tot op heden bezocht heb.

Ik was al begonnen met het verzamelen van een aantal spulletjes, maar nu ik deze Passat rijd, heb ik in korte tijd mijn verzameling wel wat uitgebreid. Mijn verzameling bestaat op dit moment uit de volgende spullen:

- Meguiars NXT Generation Car Wash Shampoo
- Meguiars Deep Crystal Paint Cleaner 'Step '1'
- Meguiars Deep Crystal Polish 'Step 2'
- Meguiars Deep Crystal Carnauba Liquid Wax 'Step 3'
- Meguiars ScratchX 2.0
- Meguiars SwirlX Swirl Remover
- Meguiars Ultimate Quik Detailer
- Meguiars Hot Rims All Wheel Cleaner
- Meguiar's Professional - All Purpose Cleaner (APC)

- Meguiars Gold Class Supreme Shine Microfiber (4 stuks)
- Meguiars Gold Class Even Coat Applicator Pads (2 stuks)
- Meguiars Gold Class High Tech Applicator Pad (Soft Foam) (6 stuks)
- Meguiars Water Magnet Microfiber Drying Towel
- Meguiars Super Thick Microfiber Wash Mitt

- Rain-X
- Valet Pro - Citrus Bling
- Bilt-Hamber - Auto-Clay Regular
- Delirium Orange Drying Towel (2x)
- Gliptone - Liquid Leather Protection Conditioner
- Gliptone - Liquid Leather Maintenance Spray Cleaner
- Carclean.com - Interieur borstel - Paardenhaar
- Carclean.com - Detail borstel - Paardenhaar Fijn
- CarPro - Iron.X Cleaner

- CarPro - 2Fingers Wool Wash Mitt (Cadeautje van CC)
- Poorboys World - Trigger sprayfles (rood) (cadeautje CC)

- Een aantal MF doeken van de Action (goed en goedkoop)

Vooralsnog heb ik zo al wel een leuke verzameling dacht ik, alhoewel ik ook nog wel een aantal andere dingen op mijn verlanglijstje heb staan:

- DAP900 inclusief toebehoren en verschillende pads
- Monello producten (i.v.m. VAG lak)

- Carclean.com - EZ Detail Brush
- Wolfgang - Black Diamond Tire Gel
- Wolfgang - Tire & Wheel Cleaner
- Mothers Wax - Tire Brush
- Mothers Wax - Detail Brushes - 2st.
- Mothers Wax - Wheel Brush

- Kärcher foamgun voor Kärcher HD reiniger
- Autobrite Super Snow Foam - Super Concentrate

Nog genoeg te wensen dus.... ;)

Ik heb alles nu nog in een kleine doos gestoken, maar ik zal binnenkort eens een paar nette doorzichtige plastic boxen gaan halen bij Ikea, zodat ik e.e.a. wat overzichtelijker kan opbergen en de doeken/pads in een andere box kan opbergen dan alle flessen poets- en reinigingsmiddelen... :grinning:
 
Komt vanzelf.... het poetsen moet buiten gebeuren bij mij en de laatste tijd is het er nog niet echt van gekomen.... beide auto's wel steeds netjes gewassen, maar het echte poetsen helaas nog niet. Ben wel even aan de slag gegaan met de voorkant van de Peugeot met kleien en stap 1-2-3 van Megs en daar is alles al flink van opgeknapt.... nu de rest van de auto nog....

Zal een volgende keer eens wat voor en na foto's proberen te maken ook....