• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook maar ff voorstellen

DUB

Detailing rookie
25 jul 2011
57
0
Hoi,

Ik ben John en waarschijnlijk ook autogek net als iedereen hier.

Ik wil mij wat meer oriënteren op het gebied van auto poetsen het onderhouden ervan en mijzelf inlezen op de handige tips die iedereen hier op het forum heeft.

greets

Welkom in de wondere wereld van de detailverslaafde:jippie

Wat voor wagen heb je???En natuurlijk foto`s:ja

En heb je ook al wat spulletjes of ga je helemaal clean hier beginnen????Kan je nu al vertellen dat wanneer je eraan begint er geen weg meer terug is en je verslaafd ben:jippie :lol

Mischien is er wel ene detailer bij jou in de buurt die je wel een keertje opweg wilt helpen.En anders gewoon veel lezen hier , staat genoeg beschreven op dit forum;)

Hallo allemaal en als eerst dank jullie wel voor het warme welkom.

De auto waar ik nu mee rij moet ik nodig een keertje mee aan de gang, want ik de lak ziet er niet na mijn mening perfect uit, ik heb afgelopen weekend wel wat geprobeerd maar ik denk dat ik er wat meer aandacht en kennis aan moet besteden voor beter resultaat.

Al mijn hele leven dat ik auto rij besteed ik veel aandacht aan het verfraaien van mijn auto alleen deze auto heeft meer aandacht nodig.

Toen ik deze kocht zag die er super uit want hij kwam net van de (poetser) uhumm
Maar hoe vaker ik hem waste hoe meer ik zag, waardeloos gepoetst dus, dus vandaar dat ik mij nu wat meer wil gaan verdiepen in de poetstechnieken die er nu zijn, ik heb al vaker een auto gepoetst dat deed ik ook wel met een professionele poetsmachine een rotary.
Maar ik wil nu een overstap maken naar een excentrieke poetsmachine, dus even mijn rotary verkopen en dan een DAP misschien.

Ook wil ik mij goed inlezen in wat je bijvoorbeeld kunt doen met krasjes oid want ik heb er vorige week weer een gratis bijgekregen zonder een briefje van de dader.

Groeten John

Sorry, niet bij vermeld in mijn vorige bericht.

Het is een 3 serie E90 van de zaak maar ik mag hem wel opleuken dmv eigen smaak velgen enz.(op eigen kosten) :lol

this_thread_is_worthless_without_pics.gif