• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook nieuwe aanmelding

burgkop

Detailing trainee
21 aug 2011
3
32
Ook even aangemeld; man binnenkort aow woonachtig op de veluwe.
Ben hier door een tip terecht gekomen omdat ik een nieuwe Suzuki Alto op het oog heb.
Er is zoveel te doen over WaxOyl en aanverwante producten, dat ik op zoek ben naar een goede lookalike.
Ben doods benauwd voor vlekken, zoals meeuwen flatsen want ik wil zo min mogelijk de auto een zware behandeling geven.

Zoek eigenlijk een behandeling vanaf het moment dat je wilt beginnen dus eerst reinigen, voorbewerken en dan behandelen.
Ik ben opgegroeid met Wash en Shine, wat ik altijd heb gebruikt, op oudere auto's.
Nu nieuw, zal het wel iets anders worden, maar ik wil het vast in huis hebben. :-&

Hoe moet je hier eigenlijk zoeken, komt bij mij geen zoek venster in beeld, als je op zoeken klikt wel 2 onlogisch velden met Geplaatst door en berichten, maar waar zet ik de zoek vraag?

Welkom op het forum.
In de zoekfunctie kun je opgeven of je iets zoekt dat door een specifiek forumlid is geschreven ('geplaatst door') of
gewoon de zoekterm ('berichten'). Dat laatste moet je dus hebben.
Over de Waxoyl en andere 'pantsers' is al behoorlijk wat geschreven. Moet lukken.

Welkom hier .
Enne kijk hier eens , https://forum.Carclean.com/cc_postst9195/TEST-WaxOyl-100-Lakpantser.aspx ;-)