• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

OP=OP Actie! Iron.X in 5 liter verpakking voor maar € 73,50!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.672
200
Berkel en Rodenrijs
Wij hebben nog 40x 5 liter verpakkingen staan van Iron.X en omdat de geur weer vernieuwd wordt binnenkort, moeten we wat omloopsnelheid brengen in dit formaat. Tijd voor een knalaanbieding dus! :rules

ShowProdImgLarge.ashx?id=101981&f=d.jpg

InsigniaOPC%20(1).JPG

Normaal kost 5 liter € 105,- en deze bieden we nu aan met 20% korting voor € 83,99. Op = Op.

Voor forum- en facebookleden bieden we hierop een extra korting aan met de code IRON5 en je koopt dan een 5 literverpakking voor maar € 73,50

Voor deze verpakking geldt OP = OP. De nieuwe zending Iron.X komt met 1,5 maand bij ons binnen en alleen de geur is aangepast / verbeterd (maar dat zei Avi eerder ook, toen het naar 'Squash Flowers' moest gaan ruiken ;) ).

Omgerekend betaal je voor 500ml dus maar € 7,35!

Iron.X is tegenwoordig onmisbaar om snel en zuurvrij je velgen te reinigen, als algemene reiniging van spoorslag en vliegroest én als onderdeel in een volledige detail. Kortom een must-have.

Dealers en wederverkopers mogen ook deelnemen aan deze actie. Maximaal één 5 liter verpakking per persoon.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hem toch ook maar even besteld, iron-x werkt een pak beter dan alle alternatieven en met dit aanbod kan ik het toch echt niet voorbij laten gaan.
 
Hele mooie actie! Zelf ben ik nog voorzien van voldoende Iron-X. Mooi aanbod!! :)^ Ben benieuwd naar de nieuwe geur.
 
De nieuwe geur wordt kersen volgens mij. Maar heel belangrijk is het niet, de huidige geur is squash flowers. ;)

Voor de mensen die voldoende denken te hebben, Iron.X gaat harder dan je denkt. Een detailbeurtje pakt al snel 150 tot 200ml voor de auto en een setje velgen rondom 50ml per ronde.
 
Deze actie komt precies op tijd ga zo mijn restje Iron X opmaken:party:
 
En dan ook nog de zomertijd die dit weekend in gaat! :party:

Eindelijk langer licht 's avonds, dus weer de mogelijkheid om 's avonds ook lekker je auto te wassen!
 
Ja.

Ik heb het zelf in de vrieskou buiten in de schuur laten staan (en die is niet vochtvrij)
En bij mij werkt de IronX nog steeds zoals die zou moeten doen:)^
 
Oei, met die vorstperiode belooft dat meestal niet veel goed.

Even de tussenstand, er zijn nog 24 kannetjes beschikbaar.
 
olofje zei:
Klein vraagje,kun je Iron-x lang bewaren?

Ik dacht ooit op een flesje bij mij gezien te hebben dat het maar een jaar "goed" blijft.

Dit staat ook op hun website : Shelf life: 1 year if kept closed in cool, dry place.

Grtz :)
 
Tim zei:
Oei, met die vorstperiode belooft dat meestal niet veel goed.

Even de tussenstand, er zijn nog 24 kannetjes beschikbaar.

Of ik heb gewoon geluk gehad! Het werkt toch nog echt!
 
leuke actie, ook maar een kannetje besteld. Ook weer een super service! de Crew weet vast wel waarom :)^ :)^
 
Ze doen toch elke keer maar weer 'stinkend' hun best om de knip leeg te houden:D

En ja, ook besteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.