martklanderman;339877 zei:
Waarschijnlijk is het wel wat overbodig inderdaad, maar het was gewoon een 'omdat het kan' momentje
Ik had toch de tijd er voor en ik wou voor een 100% resultaat gaan.
Dat mooie resultaat had je ook gehad met mezzo op een witte of oranje pad op de pro, daar ben ik absoluut van overtuigd.
Nu sta je eerst "schades" te maken met Inizio icm de woolpad, die je dan vervolgens er eerst met Inzio en een oranje pad er weer moet uithalen, dan ga je de glans terug brengen met mezzo op een witte pad en dan nog een keer finishen.
Door mezzo op de pro te pakken had je met 2 vervolgstappen op de DAP uiteindelijk hetzelfde resultaat gehad, je had dan zelfs helemaal zonder cutting kunnen finishen als je toch de tijd had gehad.
Wat ik gisteren ook al aangaf : mijn inziens haal je jezelf een heleboel werk op je hals (zeker anderhalf uur) en je haalt nu lak weg die je helemaal niet weg had hoeven halen door de zware combinatie's waar je mee start.
Natuurlijk is het resultaat strak, dat kan ook niet anders als je zo'n lak zo zwaar polijst. Vraag is alleen of je er verstandig aan doet. Straks pak je een deel wat "zachter" is overgespoten of een auto met een zachte lak en dan ga je door op deze manier te werk te gaan enorm nat.
Wat ik me verder afvraag : je geeft aan dat je ruim de tijd had, waarom dan niet meteen een orangepeel behandeling met de denim pads ? Ik begrijp uit je verhaal dat je de pads en de machine hebt ? Na die orangepeel behandeling was je ook zeker van de swirls afgeweest.
Nogmaals, resultaat blijft erg netjes en de glans is zeker terug.