• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Kadett C Aero

wilco

Detailing chief
10 mrt 2009
538
100
44
Oss
Vandaag was het zover. De klus waar ik al lang naar uit kijk. Deze auto mocht ik aanpakken als tegenprestatie voor het lenen van de trouwauto afgelopen november, de witte Kadett C die ik al eerder gepost heb.

Eerst maar eens de de auto wassen.
IMG_6455Medium.jpg

IMG_6456Medium.jpg

IMG_6457Medium.jpg


Na het wassen naar binnen gereden en de auto geclayed. Op het eerste gezicht ziet het er goed uit...
IMG_6458Medium.jpg

Op de achtergrond, onder de hoes staat de witte kadett verstopt.
IMG_6459Medium.jpg


Maar.........

De motorkap
IMG_6460Medium.jpg

IMG_6462Medium.jpg


Na Monello Inizio Forza met oranje kompressor pad, Mezzo met witte pad
IMG_6469Medium.jpg


50/50
IMG_6473Medium.jpg


kofferdeksel:
IMG_6479Medium.jpg


Na Monello Inizo Forza en Mezzo
IMG_6482Medium.jpg


50/50
IMG_6483Medium.jpg


Totaalplaatje na hele auto met Monello Inizio, Mezzo en vervolgens Finale op zwarte pad
IMG_6484Medium.jpg

IMG_6485Medium.jpg


Wat interieurshots, hoefde niks aan te gebeuren. wel 'n dash even met PB Natural look gedaan:
IMG_6487Medium.jpg

IMG_6489Medium.jpg


En tot slot PB black hole en 2 laagjes Dodo Juice Orange crush. de spiegels en kunststof delen met PB trimrestorer, het vinyl met PB natural look, Glaswerk met de cleaner van Meguiars en de bandjes zwart gemaakt.
IMG_6490Medium.jpg

IMG_6492Medium.jpg

IMG_6494Medium.jpg

IMG_6495Medium.jpg

IMG_6496Medium.jpg

IMG_6502Medium.jpg

IMG_6504Medium.jpg

IMG_6506Medium.jpg

IMG_6507Medium.jpg

IMG_6509Medium.jpg
 
dank je... en zeker zeldzaam!

en wat ie verder nog heeft staan is ook prachtig. witte 4 deurs sedan, 2 kadett C city's. die groene op de achtergrond rijdt gewoon en zal binnenkort ook 'n keer'n detail krijgen. die oranje city op de achtergrond moet nog 'n nieuwe voorkant op geloof ik. de GT-E onder het doek moet nog gerestaureerd worden. verder staat er nog 'n sedan uit 75 geloof ik, ook in opbouw en een coupe die in 'n verbrede rally-uitvoering zal krijgen. Ook staat er nog 'n rode kadett D GTE waar aan de bodem nog enig laswerk aan is, maar die hoop ik ook nog ooit eens te mogen aanpakken.
 
Heb vroeger zo'n D 1.8 GT/E gehad met Lexmaul erop en er aan.....ging als de brandweer.
Verder meerdere D kadett's gehad o.a. 1.3 SR, 1.6 GLS (met alle denkbare opties die er waren incl. 5-bak) en 1.3 S 3-drs station welke SR uitgevoerd was (SR dash, Recaro int., SR skirts en wielbogen etc.). Daarna overgestapt op de Ascona (1.8 S 5-drs, 2.0 S 4-drs sedan en 1.8 Sport 2-drs sedan).
Daarna de overstap gemaakt naar SAAB toen Volvo en nu weer Opel (Astra H station 1.8 Cosmo full-options met OPC pakket bj. 2010).
Volgende wagen zal weer Opel worden (new Insignia of toekomstige opvolger van de Antera).

Ben met Opel opgegroeid me opa/oma reden hun hele leven Opel en m'n ouders hebben ook jaren Opel gereden.
 
Prachtig resultaat !! deze wagen had ik nog nooit gezien (cabrio versie) .
Interieur doet me denken aan Burberry
 
Mooi resultaat op deze leuke auto, ook mooi is dat originele reclamebord glimt mooi in de glimmende lak :)^
 
ohw, dat was ik vergeten te vermelden ja. de chromen bumpers waren eigenlijk in nette staat, met hier en daar 'n vlekje. Om te proberen ben ik begonnen met professional polish with carn. wax van Poorboys, met behulp van mijn oude DAP500, waar standaard een 4 inch plate op zit. Dit gaf eigenlijk meteen een mooi resultaat.