Na een tijd van afwezigheid op dit forum (wel meegelezen) hierbij m'n eerste echte show-off.
Inmiddels heb ik al bij 7 auto's een full-detail uitgevoerd, alleen had ik eigenlijk nooit de tijd om goede foto's te maken.
Gisteren na 2 weken de Opel van m'n pa eindelijk weer eens kunnen wassen. De auto heeft een week of 5 geleden een full-detail gekregen waarbij alle swirls eruit zijn gehaald met de DAP 900.
Ik heb de volgende stappen uitgevoerd:
- Velgen gereinigd met PBW Spray & Rinse 1:1
- Banden gereinigd met PBW APC 1:4
- Wielkasten schoongemaakt
- Gewassen met The Bone en DJ Born to be Mild, 2-emmer methode
- Gedroogd met de Delirium
- Gehele wagen nagelopen met Last Touch (Natty's Blue zit er 1,5 week op, Red Mist staat op verlanglijst
)
- Banden nagelopen met Wolfgang Black Diamond Tire gel (wat een fijn product toch
)
aangebracht met Meguiar's bandengel applicator
Foto's zijn gemaakt met een HTC Hero dus de kwaliteit is niet super.
Hierbij dan de voor foto's:
Tijdens wassen:
En dan na
De eerste 5 auto's staan volgend voorjaar alweer op het programma dus dan zullen andere show-offs ongetwijfeld volgen
Inmiddels heb ik al bij 7 auto's een full-detail uitgevoerd, alleen had ik eigenlijk nooit de tijd om goede foto's te maken.
Gisteren na 2 weken de Opel van m'n pa eindelijk weer eens kunnen wassen. De auto heeft een week of 5 geleden een full-detail gekregen waarbij alle swirls eruit zijn gehaald met de DAP 900.
Ik heb de volgende stappen uitgevoerd:
- Velgen gereinigd met PBW Spray & Rinse 1:1
- Banden gereinigd met PBW APC 1:4
- Wielkasten schoongemaakt
- Gewassen met The Bone en DJ Born to be Mild, 2-emmer methode
- Gedroogd met de Delirium
- Gehele wagen nagelopen met Last Touch (Natty's Blue zit er 1,5 week op, Red Mist staat op verlanglijst
- Banden nagelopen met Wolfgang Black Diamond Tire gel (wat een fijn product toch
aangebracht met Meguiar's bandengel applicator
Foto's zijn gemaakt met een HTC Hero dus de kwaliteit is niet super.
Hierbij dan de voor foto's:
Tijdens wassen:
En dan na
De eerste 5 auto's staan volgend voorjaar alweer op het programma dus dan zullen andere show-offs ongetwijfeld volgen