• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opel Zafira

Krikke

Detailing guru
16 aug 2018
462
150
37
Hallo allemaal. Ik ben momenteel bezig met mijn Opel Zafira in orde te brengen.

Nu met de SSS heb ik de Dap 900 besteld met de monello producten. En ik ben er al over geweest met de finale en de Mezzo. Wat een wereld van verschil toch al. ..

Nu heb ik er toch nog wel wat krassen in zitten die te diep zitten met de Mezzo. Dus net een set mf cutting Pads besteld en compound.
 

Bijlagen

  • IMG_20180903_145747.jpg
    IMG_20180903_145747.jpg
    120,1 KB · Weergaven: 228
Bij deze is de volledige auto gedaan. Hij is nog niet perfect zoals ik hem wil maar ik vind het persoonlijk niet slecht voor de eerste keer polijsten tips en meningen zijn altijd welkom
IMG_20180907_184632.jpg
IMG_20180907_184645.jpg
IMG_20180907_184700.jpg
IMG_20180907_185127.jpg
IMG_20180907_184722.jpg
 
Tip; doe rustig aan met grover spul
Lage stand beginnen en blijven kijken wat het resultaat is
Beter te langzaam dan te snel (en dan fout gaan)
 
  • Leuk
Reactions: Krikke
Thx redcat ik dacht om te beginnen op stand 4 en zo langzaam op te bouwen. Tot ik het gewenste resultaat heb
 
Zit er bij je DAP geen hardere foampad?

Je kan met de MF-pad aan de gang, maar met beleid werken. Het zal ook niet meteen supergrof zijn en snel verkeerd gaan, maar hou je gezonde verstand erbij. ;)
 
bij deze heb ik toch weer een bestelling geplaatst en een compressor besteld voor de pads uit te kunnen blazen
2 dagen later een tornador besteld om de binnenkant eens onder handen te nemen. man dit ding is gewoon magie
1 van de eerste dingen die ik heb getest was de middenconsole die helemaal onder de e-liquid zat. zonder enige moeite heb ik dit er uit gekregen
ook de panelen heb ik ermee geddaan en dit had echt wel veel meer effect dan met een sprayertje
echt wel fijn op dit irritante geribbeld plastic interieur
 
  • Leuk
Reactions: Altos