• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

opelmark

opelmark

Detailing guru
21 aug 2011
1.004
120
N-Br 20km onder Tilburg
Ohjee voorstellen.

Eeh ik ben Mark en ik rij een opel (je inderdaad dat had je kunnen weten aan de hand van mijn forumnaam).

In het verleden een aantal spullen gekocht bij carclean maar nooit aangemeld op het forum, dus bij deze.

Mark

Ik heb een 2006 astra H stationwagon 1.4 EDS gechiptuned naar 105PK met trekhaak, airco, abs, esp en tractioncontrol.

Daarvoor had ik een 1999 astra G station 1.6 8V met airco, abs en trekhaak, daarvoor een 2000 astra G stationwagon 1.6 8V met trekhaak.

Welkom Mark!

Mijn naam laat ook niets aan het toeval over :-b

Ik zoek er dan ook minstens 10 jaar mee te rijden en zal een verzoek indienen bij renault als ze van plan zijn mijn model
af te schaffen of een naamsverandering willen doorvoeren :lol

Heb zelf ook al met opel gereden hoor en was best tevreden:

ascona 1.9 benzine(achterwielaandrijving:ja )

kadet 1.7 diesel die toen en geloof het of niet , niet moest afgeven op een audi 1.9 tdi tot in 3e en daarna
was ik er altijd aan voor de moeite

Dit kwam door mijn ascona-verleden , deze had een mega-lange schakelpook en in die kadet lag alles veel dichter bij elkaar,

schakelen kan ik dan ook supersnel en dat was voldoende om mijn kadet meer vaart te geven(het gaspedaal kwam niet
van de bodem af voor ik 100 per uur reed en ik kreeg elke keer meer toeren (en vaart) door te schakelen:-"

Die kadet had 170 000 km gelopen en toen ik die doorverkocht had deze geen enkel vermogenverlies op de 8 jaar dat ik ermee reed
(op de testbank gezet en dit hadden ze in zwijndrecht(testcentrum) nog niet meegemaakt)
(altijd sportief mee gereden en laten inrijden door mijn ex-schoonpa-zaliger,een opel-werknemer van het eerste uur)

Je zal je nu wel afvragen waarom ik niet meer in een opel rijd? : de prijs van de grandscenic en ik vind het ook een mooie wagen(ikke hé )
Mooier dan de zafira in ieder geval , hoewel ze nu ook niet mis meer zijn.

Groeten Danny

ps: heb je misschien een foto van je opel?

Jazeker, het is een Duitse buisinuis edition, vandaar ook geen chrome rand in de grill

2uj343t.jpg

Overigens ziet hij er op de foto netter uit dan hij in werkelijkheid is, veel steenslag op de motorkap en allerlei krasjes rond de deurgrepen enz.
Ik hoop dat met blackhole weg te krijgen, vandaar dat ik opzoek ben naar een dap500 oid.

Mark

Hey Mark, leuk dat je ook de weg naar dit forum hebt gevonden.
Hopelijk lukt het om een leuke DAP op de kop te tikken.

Mocht je hulp nodig hebben weet je Wilma Arjan en Patrick wel te vinden ;)

Ik heb er een, met hulp van een forum lid hier een tip gekregen waar er iemand een dap 500 te koop had, zojuist opgehaald samen met wat poestmiddelen en pads, nu nog een plan van aanpak maken en wat
experimenteren, komt wel goed, bespreken we nog we op het astra forum.

Ik ben in iedergeval erg blij dat mijn handen wat rust krijgen met de dap (hoop ik).

Mark