• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Openingstijden

Haakie

Detailing trainee
20 apr 2014
5
22
34
hallo carclean,

ik weet niet of dit het goede forum gedeelte is maar ik vroeg me af of jullie misschien iets aan de openingstijden kunnen doen. Ik woon heel dichtbij maar ik werk precies op de tijden dat jullie open zijn dus kan nooit een bestelling ophalen.

Is het niet een idee dat jullie op zaterdag open gaan en maandag dicht, of bijvoorbeeld een koopavond. Het is nu een beetje jammer dat ik de verzendkosten betaal voor 4 straten.

Mvg stefan
 
Enne kun je niet een keer wat langer pauze houden? Of bestellen en afhalen, 4 straten en ff afrekenen, moet lukken in een half uur....

​beetje creatief omgaan met je rechten die je hebt op je werk
 
Nou niet zozeer voor mij, maar ik denk dat er genoeg klanten zijn die t fijn vinden als ze ook open zijn buiten kantoor uren zegmaar. T is een suggestie he, als ze t niet willen moeten ze t lekker zo laten, bestellen blijf ik toch wel.
 
Ik snap zeker je punt.

Ik denk de webshop genoeg mogelijkheden biedt. Die 2 knaken die je dan moet betalen zie ik dan als betaling voor het gemak dat ik toch zaken kan doen terwijl ik eigenlijk geen tijd heb om langs de winkel zelf te gaan. +bezorging! :-D

Ik woon zelf een eind rijden van CC, maar ik snap zeker je punt!


Greetz
 
Volgens mij is carclean geen winkel dus geen koopavond.
​Het is de basis van een webshop met kantoren en magazijn. Tevens een prachtige werkplaats. En dat je af kan halen komt omdat ze een showroom hebben.

​correct me if I am wrong Tim ;)
 
  • Leuk
Reactions: N@vigator
Snap zijn punt wel, maar de openingpost KAN wat verkeerd overkomen....uurtje snipperen en je kan de bestelling ophalen als je wil...

Overigens kan ik me wel vinden in de zaterdag open en maandag dicht variant. Toch leuker om een keer in de winkel te shoppen in plaats van online;)

Andere kant kan dan weer zijn dat op maandag geen bestellingen per post worden verzonden en dat daarmee meer mensen "de dupe" zijn.
 
Ja Dennis daar heb je ook weer een punt, maar daarom zeg ik ook dat het een suggestie is waar over nagedacht KAN worden. Werkt t niet of zien ze het simpelweg niet zitten ook prima, het is maar een idee.
 
Kan me ook wel vinden in maandag dicht en zaterdag open. Woon in de buurt maar werk ver. Is toch leuk effe lekker bijpraten en in de winkel zijn.
 
Idee is goed, maar in de praktijk gaat dit niet lukken denk ik ;)
Personeelskosten zijn veel hoger op zaterdag, en maandag dicht betekend dat pakjes besteld op vr avond, zaterdag,zondag, maandag en dinsdag pas woensdag geleverd worden.
Lijkt mij ook weer niet helemaal de bedoeling ;)
 
Ik denk wel dat Stefan gelijk heeft over de openingstijden. De meeste die in bezit zijn van een auto hebben ook een baan van 9 tot 5 om de kosten hiervan te betalen. Het is hetzelfde als je kijkt in de stad je ziet alleen maar jonge studenten of alleenstaande moeders zonder baan door de stad lopen op bijvoorbeeld dinsdag middag. Carclean is gericht op trotse auto eigenaren maar voor de meeste is het niet haalbaar om voor 5 hier te komen. Ik denk dat het voor beide een win win situatie is als de winkel andere openingstijden heeft.
 
Je geeft zelf al aan van 9 tot 5 te werken. Dat doen de mensen van CC ook en dat is hun goedrecht. Daarnaast worden de inkomsten voornamelijk uit online verkoop gehaald. Dus in hoeverre is het realistisch de openingstijden te wijzigen?

Ik vind dat je uit de bereidwilligheid van jezelf moet denken. Je kunt bijvoorbeeld ook een langere pauze nemen of wat eerder stoppen met werken, en dat extra halfuur de dag erop inhalen.



Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk
 
  • Leuk
Reactions: N@vigator
9 tot 5 is geen openingstijd meer van deze tijd, tegenwoordig werkt iedereen langer, harder en zijn werkgevers minder flexibel.
Dan heb ik het over de gewone werkman.
Tenzij je natuurlijk ambtenaar bent.

Bij mij in de buurt hier in het zuiden zal geen bedrijf overleven dat maar open is tot 5 zonder koopavond en/of zaterdag, dan gaat iedereen simpelweg naar de concurrent.

Carclean is natuurlijk hoofdzakelijk een webshop, toch kan ik wel begrijpen waar de frustratie over de openingstijden vandaan komt. Past gewoon naar mijn mening niet meer bij 2016.
 
ik deel de mening van @Ferdy wel.
Veel winkels zijn tegenwoordig (ten minste) 1 dag later open, tot 19u. (in Belgienland toch)
Ze gaan die dag dan bvb open vanaf 11u ipv 9u.

De meguiars winkel is bij mij in de buurt, ook van 9 tot 12 en van 13u tot 17u en zaterdag gesloten, maar ik kan mijn buro hier wel een half uurtje verlaten wanneer ik iets ophaal.

Wanneer dat geen mogelijkheid is om zo even weg te glippen wordt het wel lastig.
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
@Timm ik werk zelf in een kinderdag verblijf. De meeste kinderen worden gebracht om 7 uur en worden rond half 6 weer opgehaald. Wij zijn open tot 7 uur omdat we weten dat de kinderen rond dat tijdstip worden opgehaald. Als wij open waren tot 3 uur waren er minder kinderen gekomen. Fastfood is tot een uur of 00:00 open. Waarom? Omdat ze weten dat het voor hen rendabel is om open te blijven tot 00:00. Als de winkel een andere openingstijden had zou het meer bezoekers trekken als de store open was tot een uur of 6.
 
Ik begrijp de meningen van velen hier over langere openingstijden maar vraag jezelf af of je daardoor ook meer gaat verkopen.
Supermarkten waren enkele jaren geleden ook tot 22:00 open omdat supermarkten probeerden meer omzet te genereren of weg te trekken bij de concurrent. Nu is het weer tot 20:00 omdat blijkt dat er niks meer wordt verkocht in die twee uur meer. Dus kosten hoger, omzet hetzelfde betekent dat goederen uiteindelijk duurder worden.
 
  • Leuk
Reactions: N@vigator