• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opnieuw begonnen en probleem met Dap 900

RobertZ

Detailing trainee
16 jul 2011
9
47
Beste Detailers,

Na mijn eerste Dap 900 ervaring zo'n 4,5 jaar geleden kreeg ik een half jaar later een fixe deuk in mijn zwarte Saab 9-5 Aero. Ik bedoel het hele achterste scherm in elkaar. U begrijpt dat het detailen dan meteen over is.
Ik ben er mee doorgereden tot Mei 2016 en heb een 3 jaar jongere, zelfde auto aangeschaft.

Vrijdag jl weer met frisse moed begonnen met de Dap. Tot mijn verbazing viel mij halverwege op dat het toerental vanzelf omhoog en omlaag gaat. En dan niet een beetje maar behoorlijk. Er zit wel een volle stand verschil in. Het gaat niet constant maar sporadisch.

Ik ben 4 middagen bezig geweest en de auto af gekregen maar het werkt aardig irritant. De aanschaf van de Dap is al wat jaren geleden maar dit is pas de 2e auto die ik er mee doe.

Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt? Of weet waar dat aan kan liggen?
 
Ik heb het ook gehad, maar dan bij een DAP500 V1 met HEUL veel draai-uren...
Niet te vergelijken dus...
Lijkt me een probleem met de toerenregelaar in jouw geval?
 
Mocht dit het probleem niet verhelpen, kan je altijd nog heeeeel snel met je DAP over de lak heen wrijven. Geduld is een schone zaak. :p

Ik hoop dat het iets simpels is, Robert. Succes!


Greetz