• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oranje zit in de Finale, daar moeten wij iets mee doen!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.847
200
Berkel en Rodenrijs
Onze gewaardeerde klant Soepergrover, laatst nog gesignaleerd met een oranje cape, had een leuk idee. Oranje staat in de finale ( :party: ) dus hoe toepasselijk is het dan om Monello Raffini Finale tegen een zeer mooie prijs aan te bieden!?

Wij vonden het erg toepasselijk, dus zojuist beide flacons tegen een zeer interessante prijs online gezet. Deze actie is tijdelijk (tot 12-7-10) en eenmalig!

Dus profiteer ervan zolang het kan:

Raffini Finale 500ml van € 17,99 voor € 12,50

en

Raffini Finale 1000ml van € 28,99 voor € 19,99

:party:

Laatst bewerkt door een moderator:
:-)^ :-d Jammer dat ik net 2 bestellingen binnen heb...
Wel een mooie gelegenheid om op de Monello serie over te stappen...

Dammm gister een bestellingetje gemaakt , dit had ik eerder moeten weten.

maar ach voor de volgende keer dan maar weer he:jippie

Sh*t heb ik net mijn bestelling vandaag binnen, maar eens kijken of de rest wat ik wilde bestellen ook nog maar even bestel:-"

Deze heb ik al Tim!:cool
Ben er ook zeer tevreden over.

Misschien een leuke korting op mijn verlanglijstje ivm het orange gevoel;)

Hoi,

Ik ben nieuw hier...

Leuke Oranje aanbieding.
Ook een leuke finale voor jullie trouwens.

Alleen spijtig dat Nederlanders altijd zo euforisch en lawaaierig zijn bij een overwinning.
Vooral als ze massaal ergens op een vakantiebestemming zitten waar je als Belg dan in de minderheid bent. :lol

Fijn forum trouwens...

+1 (wel kleine fles); kon 't ook niet laten.

met de DAP die nog moet komen (wordt de volgende bestelling bij CC) alvast maar gelijk de hele lijn Monello polijstmiddelen besteld met o.a. foamed wool-pad..

te leuke aanbiedingen om te laten liggen..

Heb vanochtend nog monello finale besteld. Zie ik een tijdje later die oranje actie ingevoerd worden :p.

En Ik zag ook dat jullie een zwarte LC pad bij de bestelling hebben gedaan, en laat ik die nou net zijn vergeten... Dus ik ben helemaal blij :)