• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oude partij Poorboy's World opgekocht € 3 of €5 per fles.

Ik had nog hoop dat ik volgende week langs kon gaan maar dat zit er niet meer zo te zien, haha. Zit 'helaas' in Thailand dus eerder kan ik niet :p.
 
Jeetje, als ik zie wat sommigen hier ingeslagen hebben gaan ze ermee de kist in!

Ben niet zuur ofzo maar beetje meer overlaten voor de wat minder vlugge forumgebruikers had toch wel sociaal geweest? Just my 2 cents.
 
Jeetje, als ik zie wat sommigen hier ingeslagen hebben gaan ze ermee de kist in!

Ben niet zuur ofzo maar beetje meer overlaten voor de wat minder vlugge forumgebruikers had toch wel sociaal geweest? Just my 2 cents.

Hey! :)

Jup, dit soort dingen gaan hard. Als ze bij de supermarkt iets populairs in de aanbieding gooien met bijv. 70% korting, dan sla ik ook groot in en prop de vriezer/koelkast/bergkast/kofferbak/schuur/kinderkamer/nok/badkamer/wasmachine/Aquarium/fietsmand/binnenzak/kruipruimte/etc. vol en ga niet wachten tot de rest van het dorp een artikeltje heeft. XD

Snap je punt wel, hoor.


Greeeetz :p
 
Jullie hebben zeker een punt hoor. En ik had altijd kunnen vragen wat mee te nemen. Maakt niet uit.
Blijkt maar weer eens dat je scherp moet zijn op de kleinste details, daarom heet dit een detailforum.;) Of wat meer connecties maken, dan wordt je wat sneller geattendeerd. Tijd voor die SDD 2017.

Laat me denken aan die 35%-/50% korting bak bij de Albert Heijn. Daar lagen van die melamine sponsjes in. Mijn vriendin keek nog zo van, wat heb je noouuuu weer nodig. Dus ik 1 pak gepakt. Staat er op de kassabon €0.01. Dan denk je automatisch, ik moet alles meenemen. Toch maar niet gedaan.:yum
 
Als iemand toevallig nog langs gaat en uit regio Brabant komt, of het naar me wil verzenden heel graag!
Zou ik graag willen:
- 2x 946ml bold & bright
- 1x gallon super slick & Wax of 2x 946ml
- 2x spray and whipe of spray and gloss 473ml
- 1x all purpose cleaner 946ml als die er nog is
- 1x natural look 946ml als die er nog is

Als bedankje stuur ik je of neem ik voor je mee, een ongebruikte pot Wax..... Merk en type zijn een verrassing! Prijsklasse rond de 40 euro!
Verzendkosten voor mijn rekening.

Pb even je nummer voor contact..

Edit: Hmm aan de laatste reacties zie ik dat alles zo'n beetje op is? In dat geval gaat het helaas over.
Mocht er nog wel het een en ander zijn, pb me aub!
 
Laatst bewerkt:
Dan denk ik dat ik de laatste Spray & Gloss had.
De rest van je lijstje was vanochtend al niet meer beschikbaar.

full.jpg
 
Ik heb hier nog wel m'n eigen 'oude partij' poorboys producten staan, SSR 3, verdikkingsmiddel is kaput, schift in ongeveer 5 minuten na schudden.

Praktisch niet meer te gebruiken tenzij als sierstuk op tafel, of met een lamp eronder als lavalamp, super retro!

Gratis op te halen! ;)

20170506_124644.jpg
 
Als er iemand interesse heeft om een deel van gallon Spray & Gloss over te nemen, laat het maar horen.
Ik wilde een liter fles, maar die waren op, toen werd het een gallon.
 
  • Leuk
Reactions: mk-us