• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oude partij Poorboy's World opgekocht € 3 of €5 per fles.

Herkenbaar @350Z

20170423_133454.jpg


Mijn flesjes staan al jaren nagenoeg ongebruikt in de vitrinekast.

20170507_115657.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Ronniiie en Jeroen
Als er iemand interesse heeft om een deel van gallon Spray & Gloss over te nemen, laat het maar horen.
Ik wilde een liter fles, maar die waren op, toen werd het een gallon.
Ha, die gallon heb ik nog even mee in mijn handen gestaan. Vond een gallon toch wat veel en heb 'm maar weer teruggezet. Een gallon Spray & Wipe had ik zeker meegenomen. Dat komt altijd wel op.
 
Vooral een verrassing voor de mensen die langskomen! ;) Maar er staat o.a. nog Spray & Rinse Wheel Cleaner, Bold & Bright Tire Dressing, een aantal polishes, EX-P, Leather Stuff, Bug Squash..

Inderdaad geen shampoo meer, die is heel hard gegaan!
 
  • Leuk
Reactions: 320iA
Zooo dom dat ik in België woon... Anders kwam ik er om. Staan behoorlijk wat producten tussen die ik al tijden eens wil proberen maar nog niet heb aangeschaft. Moest er iemand een Belg willen helpen door het door te sturen. laat me maar weten, natuurlijk tegen vergoeding !

Grtz
 
Zo ben ook geweest. Was al veel weg maar heb nog wel 3 artikelen meegenomen. Ik wou toch al poor boy glaze halen en die hadden ze gelukkig nog wel
 
Ik ga het toch eens bekijken of ik langs kan komen. Tot wanneer blijft dit staan?
 
Ik moet zeggen, van de week even dat spray and wipe gebruikt, maar dat is wel erg mooi spul hoor. Net als Bold N Bright, al ben ik wel benieuwd naar de 'standtijd' daarvan.
 
Vandaag ook nog even mogen snuffelen op de pallets van Poorboys. Toch nog wat kunnen scoren voor mij en een maatje! Was een erg leuke actie, helaas voor mij waren de gangbare spullen al weg..;)

jj49bb.jpg
 
  • Leuk
Reactions: tamer en RoyR
Dit is een beperkte partij geweest.
Ik heb de spullen gezien en het ziet er allemaal best oke uit, maar dit zijn wel dingen die je zelf even wil vastpakken voor je het koopt.
Met verzenden is het wachten op commentaar dat er een labeltje gescheurd is of dat het flesje een beetje vervormd is...

Het was/is een leuke geste om bepaalde spullen heel goedkoop aan te kunnen bieden, maar zoals @Tim al in de openingspost aangeeft zijn het spullen die Carclean liever niet via het reguliere verkoopkanaal aanbiedt, omdat ze gezien leeftijd en looks van de verpakking niet volledig voldoen aan de normale kwaliteitseisen van Carclean.

Wat Tamer ook zegt: soms heb je mazzel.