• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oude partij Poorboy's World opgekocht € 3 of €5 per fles.

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
We hebben een oude partij Poorboy's World opgekocht en de meeste producten zijn prima. Soms is het verdikkingsmiddel een beetje uitgewerkt, maar het is zeker nog bruikbaar.

Nieuw zijn deze producten, vanwege de ouderdom, niet meer te verkopen. We willen er daarom een leuke deal van maken:

We hebben de producten verdeeld over twee pallets. De ene pallet is vrijwel ok en de andere pallet daar zijn de producten wat minder toonbaar (etiketten, verkleuring, residu enzovoorts).

Weggooien is zonde, dus we hebben de volgende prijzen gemaakt:

  • Een € 5 pallet en een € 3 pallet voor 473ml.
  • Voor de 946ml flessen € 8,50 en € 5.
  • En voor de gallons € 25 en € 15.

Voor nu is het alleen geldig in onze showroom, je kunt dan zelf flesjes uitzoeken vanaf de pallets. OP=OP!

1_rffMt_NRlHNJB0tmxYs86ehGUlkQv8c2GZ4YoLCwkExXl-hm7ybD2GIzeeQOL-v2vYNxyylYntLREcLQ=w983-h1309-no.jpg
RJnGCzQ6Zqf9GDot7FyLf6mFy75sHVwYlwWHFwFLZ6ySramgOtbf6Vd92FaJIcUw-x8jwbV58pI1CA5pMA=w983-h1309-no.jpg
 
Ben wel heel erg benieuwd wat jullie allemaal hebben staan.. Wie weet kom ik er van de week nog langs!:p Benieuwd wat voor waxpotjes rechtsbovenin zijn!
 
Mooie actie. @Tim Kun je aangeven welke producten in welke verpakkingsgrootte het betreft?
Vrijdag 5 mei is de shop open?
 
Mooie actie. @Tim Kun je aangeven welke producten in welke verpakkingsgrootte het betreft?
@Tim - Dit zou ik ook graag willen weten. Het plan was om morgen de lange trip naar CC-HQ te maken voor een aantal dingen van deze PB Batch en mijn huidige volle winkelwagen. :p

(De PB-batch is een mooi excuus om mijn winkelwagen ook meteen af te rekenen, haha!)
 
Laatst bewerkt: