• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oude partij Poorboy's World opgekocht € 3 of €5 per fles.

Met elk flesje is weer iets anders aan de hand en dat is gewoonweg online niet te documenteren.

En dan heb je online ook nog het recht van retour en dan wordt de administratie van deze partij helemaal niet te doen (en kostbaar).

Ook gratis verzenden vanaf € 50 voor deze producten met zeer hoge kortingen is niet rendabel te krijgen.

Veel te veel haken en ogen om deze partij online aan te bieden.
 
  • Leuk
Reactions: Maaike en Micha D.
De partij is flink uitgedund maar we hebben de volgende producten nog op voorraad:

946ml
- SSR 1
- SSR 2.5

473ml
- Polish with Carnauba
- Bold & Bright
- Leather Look
- EX-P
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Is er iemand die voor mij misschien wat zou willen halen en willen doorsturen? Tegen vergoeding natuurlijk? Ik woon namelijk niet echt in de buurt...
 
Hey Rutger, ik ben van plan om donderdag eind van de ochtend ff langs te gaan bij CC. Ik heb er geen enkel bezwaar tegen om wat spullen voor je mee te nemen. Uiteraard hoef ik alleen de actieprijs van de artikelen + verzendkosten, kleine moeite... Laat maar weten via pm wat je precies wilt hebben. Groet René
PS. Als iemand anders ook nog wil, zie ik de boodschappenlijstjes wel tegemoet
 
Ik vind het geen enkel probleem. Het is trouwens wel op eigen risico, want bij een van de vorige zendingen voor een forumlid
is een fles opengebarsten tijdens vervoer. Dit ondanks door mij goed verpakt te zijn in schuimpjes en de dop afgetaped...
 
  • Leuk
Reactions: Blade
Ik vind het geen enkel probleem. Het is trouwens wel op eigen risico, want bij een van de vorige zendingen voor een forumlid
is een fles opengebarsten tijdens vervoer. Dit ondanks door mij goed verpakt te zijn in schuimpjes en de dop afgetaped...

Haha, ja had je maar niet illegale producten naar mij moeten sturen:p. Een doos vol witte kwakjes was het:joy: