• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Oude touch up repairs.

Joshua Wong

Detailing addict
26 apr 2015
80
50
Binnenkort ga ik een auto aanpakken waarbij in het verleden enkele steenslag putjes zijn gevuld met een lakstift. Deze reperaties waren niet mooi uitgevoerd en zodoende zitten er nu klodders op verschillende plekken. Wat moet ik hier eigenlijk mee doen? Kan ik hier gewoon overheen polijsten? Moet ik ze vermijden met het polijsten? Ik weet namelijk niet of hier nog wat aan te doen is om het mooier te maken. Of indien dit niet kan dat ik er dan gewoon overheen kan polijsten en bijvoorbeeld niet al het verf uit de steenslag put polijst.
 
Wassen, kleien, wetsanden, polijsten.
Als het er al LANG opzit, ga je het niet zomaar verwijderen/lostrekken met polijsten of schuren hoor
 
ja het zit er al 3 jaar op denk ik. Stel ik wil het erop laten zoals het is. Kan ik er dan gewoon overheen polijsten?
 
Er gewoon overheen polijsten kan altijd, zal in elk geval iets gladder worden door het polijsten, maar richt je daar niet speciaal op, want dan is de kans groot dat je veel lak wegpolijst om die bijgewerkte steenslag heen.
 
  • Leuk
Reactions: ivo's
Carclean heeft van die mooie kleine schuurklosjes ideaal voor dit soort klusjes.
Die zijn speciaal voor wetstanden.