• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Overdekt wassen en poetsen

SimonFocus

Detailing trainee
11 mei 2013
12
32
Goedendag,

Door het gebrek van een eigen garage en parkeerplaats, was en detail ik mijn auto op de openbare parkeerplekken naast het huis. In de zomer is dit redelijk te doen. Maar in alle andere jaargetijden...kansloos...
Toch wil ik ook deze periodes's mijn auto netjes kunnen houden. De wasstraat en wasbox is geen optie. Wat ik eigenlijk zoek, is een overdekte plaats waar ik mijn auto kan poetsen. Omdat ik een DAP heb, is elektriciteit noodzakelijk.

Nu bestaan er doe het zelf garages, maar dit is bedoeld voor knutselen, niet voor poetsen.

Bestaand er ruimtes waar men overdekt kan poetsen?
Google wist geen raad met mijn wens
icon_sad.gif


Greets,
Simon
 
  • Leuk
Reactions: Mr.Bimmer
Als je zo'n doe-het-zelf garage kan vinden, kan je daar toch gewoon terecht? Of je nou je hele auto daar uit elkaar trekt of alleen een bakkie koffie doet, je hebt de huur betaald. :p


Greetz
 
Zou de hd dan wel thuis laten :)
Voor kleien, polijsten en waxen kan het prima. Coating zou ik ook niet doen, voor je het weet...
 
Hoi Simon, ik heb er ook wel eens naar gezocht maar niet gevonden.

Zou er zelf wel wat voor voelen: schone ruime poetsruimte, goede verlichting, temperatuur ok, buiten een paar HD's en stofzuigers. En als er wat meer poetsers zijn: kop koffie, elkaar eens helpen, workshops, DAP verhuur etc. Weet niet of het rendabel te maken is (met abonnement, strippenkaart o.i.d.), wie weet.
 
  • Leuk
Reactions: etwoss
Misschien een mede detailler in de buurt waar je wat samen kan doen.
Met meerderen is het altijd gezelliger.
Ik kom zelf uit het oosten dus een beetje uit de buurt.
 
Ik neem aan dat het wassen op straat nog wel te doen is? Dan zou je toch gewoon terecht kunnen in zo'n doe het zelf garage voor de detailklussen die droog, uit de zon en op juiste temperatuur moeten gebeuren.

Als ik toch ergens een keer een koffer met geld zou vinden zou ik zo'n ruimte laten maken als Carclean heeft. Lekker overdekt wassen en alle andere dingen die je ook lekker binnen verwarmd kan doen. Maar ach zal wel bij dromen blijven.
 
Zou ik wel tof vinden! Ben zelf nog een beetje een noob in het detailen, altijd leuk om af te kijken en te leren van andereno_O
 
Same problem here!! Ik heb gewoon een partytent gekocht en ik zet hem op de inrit thuis waar ik al mijn details doe. Als het echt te koud word heb ik ook een verwarminkje met gasfles die ik aanzet. En licht maak ik met werflampen . Tent is op halfuurtje gezet en afgebroken. Heeft me 200€ gekost en het geld is er al lang uit.
 
ik heb sins een half jaartje het geluk dat ik binnen kan staan met stroom en voldoende licht :) daarvoor was het altijd wachten op de juiste dag om aan een klusje te beginnen. drama.:mad: