• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

oxidatie hoofdsteun pootjes

jjonkie

Detailing rookie
22 okt 2008
644
0
Ik heb uit een ongeval auto dit half lederen interieur gekocht voor de focus. Ik heb het helemaal schoongemaakt met apc en het stof met de extractor. Het leer lekker behandeld met Leather stuff. Het ziet er weer uit als nieuw op 1 detail na.

De pootjes van de hoofsteunen zijn geoxideerd door waarschijnlijk het poeder van de airbags. Ik heb getracht om dit weer glanzend te krijgen met SSR en proffesional polish maar dit werkt niet.

Wie heeft een suggestie?




IMGP1789.jpg


2011-01-21201513.jpg


2011-01-21201446.jpg


2011-01-21201421.jpg
 
Niets meer aan toe te voegen,zou wel effe kijken hioe het in de stoel zit,bv een tisseu oprollen en met een sateprikker dr effen door heen halen of zoiets
Of even de extractor nat droogzuiger dr op zetten
 
Ik zou het met wat schuurpapier doen (zo fijn mogelijk) of scotchbrite en daarna polijsten met een goede plish zoals die van Mothers. Lijkt me geen probleem, heb het zelf ook wel gedaan bij zulke steuntjes. Werden weer als nieuw.

Groeten,
Erik
 
Ik weet niet of de stoelen motoren hebben, maar als, dan ....
Plofzakkenzout is echt killing voor elektra, WD40 wil een beetje helpen
Moet je er wel echt mee spoelen, dus motor op laagste punt en een bak eronden
Of ff uitbouwen natuurlijk

Hans