• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

2022 Paasactie: speciale aanbiedingen en 10% korting op het hele assortiment!*

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.501
198
44
1650063508273.png

10% korting op het gehele assortiment!

Het is bijna Pasen! Daarom geeft Carclean.com 10% korting op het gehele assortiment
tot en met tweede paasdag (maandag 18 april) met de code PASEN10 (m.u.v. voordeelbundels en AVA of Norway).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zit nog wel wat in het vat maar niet voor dit weekend, sorry!
 
Tegenwoordig lijken er gelukkig om de haverklap nieuwe kortingsacties te zijn. Niet alleen tijdens de officiële feestdagen, maar ook tijdens de onofficiële zoals Valentijnsdag, Moederdag, Black Friday, enfin je kent het wel. Het nadeel is echter dat je soms niet weet of de korting 'echt' is of dat de prijzen van tevoren zijn verhoogd. Voor witgoed prijzen stel ik daarom vooraf een prijsmelding in. Op die manier kun je de prijshistorie bekijken, zodat je kunt zien in hoeverre de prijs in de afgelopen periode is gestegen of gedaald.
 
Laatst bewerkt:
is ook niet leuk meer. de paaseitjes zijn ineens flink duurder geworden doordat de cacao 2x zo duur is geworden. :scream:
ik ben trouwens nog steeds op zoek naar die van vorig jaar. die heb ik nog steeds niet gevonden... :joy::joy:
 
  • Grappig
Reactions: Zoranurai
@GeBas
Dat heb ik niet gezegd dat ze dat moeten doen...zeker niet. Maar hun rechtstreekse concurrentie doet momenteel een paasactie. Dan is het misschien het beste om dit daar ook tegenover te zetten....Is maar hoe ik het zie he. CarClean is altijd mijn eerste keuze, maar zaken zijn zaken en al zeker in zo een dure tijd al nu.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Ciamician