• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pablo stelt zich voor

Pablo

Detailing rookie
19 mrt 2014
5
0
Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Pablo en ik ben nieuw op dit forum, en nieuw met het autopoetsen eigenlijk.
Ik heb mij hier aangemeld omdat ik het altijd ontzettend leuk vind wanneer een vieze auto weer schoon is, dat wil zeggen gewassen.
Ik wil het nu een stapje verder brengen en mij wat meer verdiepen in de wereld van poetsen, polijsten, waxen etc.

Mijn huidige auto is een Volvo 740 uit 1985 en deze zal als eerste aan de beurt zijn voor een goede poetsbeurt. Volgens mij is dit al een tijdje
niet meer gebeurt namelijk :p

Groeten,
Pablo

Nou bij deze dan mijn Volvo nadat deze gewassen is met de Monello wash mitt met daarop Poorboy's Super Slick & Suds.

Na dertig jaar wat puntjes te vinden natuurlijk. De achterlamp was al kapot toen ik hem kocht, hier komt zaterdag een nieuwe in.

Laatst bewerkt door een moderator: