Misschien is deze vraag al gesteld, maar welke pads worden er gebruikt op de PAW900. Ik ben van plan de PAW te gebruiken voor het grovere werk, het cutten van grote oppervlakken etc, is het dan wijs om een microfiber cutting pad aan te schaffen? En past deze? Het is een 6.3 inch pad, geen 6.5. Het afwerken/finishen doe ik met de DAP500 V3, voor de DAP heb ik alle pads 2 maal. Dus hier geen gebrek. Voor de PAW alleen de groene polishing. Alle suggesties zijn welkom! Kan zijn dat het wat onduidelijk is, heb het verhaaltje even snel getypt.
Even een toevoeging, misschien zijn de twee microfiber pads icm met de sonax profiline EX04/06 een idee? Voor de wat simpelere en snellere detailklus, uiteraard ben ik ook in bezit van de monello polishes en bijbehorende pads, dit is soms zo tijdrovend voor de snelle klus.
Even een toevoeging, misschien zijn de twee microfiber pads icm met de sonax profiline EX04/06 een idee? Voor de wat simpelere en snellere detailklus, uiteraard ben ik ook in bezit van de monello polishes en bijbehorende pads, dit is soms zo tijdrovend voor de snelle klus.