• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pads uit het so1o system ook los te koop??

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Ik vroeg me af of deze pads ook los te koop zijn? Als dit niet het geval is bestaat de kans dat ze in een later stadium alsnog los verkocht gaan worden? Dit omdat ik interesse heb in de woolpad uit het so1o system. En om hiervoor nou de hele kit á 250 euro te kopen is een beetje overdreven he! :D
 
De Light wool pad staat in bestelling. De finishing en polishing zijn er ook van Lake Country en de 2.0 pads van Meg's dezelfde pad alleen geen "diamond" structuur.
De Heavy wool gebruik je nauwelijks.
 
Inderdaad, de rode "heavy wool" pad is bij mij slechts enkele malen gebruikt, maar dat meer als test. De gele is een hele goede all-rounder. De foam pads zijn hetzelfde als de normale Meguiar's pads alleen met een diamond structuur zoals Dibbuz al aangeeft. Het is soort tussen ontwikkeling naar de 2.0 pads. De 2.0 pads kun je dan beter nemen.
 
Ja, dat ie sneller kapot gaat als hij ergens achter blijft hangen;) Verder merk ik weinig verschil.
 
De Solo light wool werkt best lekker ,en de heavy wool (bij Bart getest) werkte ook zeer vlotjes ,de diamond pads vond ik iets minder aangenaam werken ,wat moeilijker te controleren. Heb ze wel niet lang getest dus..
 
Ik heb ze allebei, de So1o wool is veel lekkerder dan de W4000 en ook kleiner. De Light Wool heeft wel minder cut maar dat vind ik een pre.
 
Dan wil ik de rode, gele woolpad incl 2.0 pads kopen. Kan CC hierin iets betekenen gezien de rode woolpad niet in de webshop staat?

en btw. ik kan de so1o 'kit' ook niet vinden.

gaat mijn zoektechniek dan zover achteruit :confused: