Na het nodige op dit forum gelezen te hebben, vond ik het toch eens tijd om me voor te stellen aangezien ik ongetwijfeld nog wat vragen zal gaan stellen. Pakkie is 39 jaar, momenteel nog woonachtig bij vriendinlief in Oosterhout, maar dat wordt binnen nu en een maand in mijn eigen huis in Helmond. Net zoals vele anderen hier ben ik "een beetje gek" van auto's. In de afgelopen jaren heb ik aardig wat variatie gehad in mijn wagenpark zoals daar waren een Opel Speedster en een Porsche 911 Turbo. Daarnaast rij ik graag op de Nürburgring in Duitsland en heb daarover ook een site met allerlei informatie over de Ring, maar ook verslagen van mijn bezoeken en mijn auto-historie kun je daar vinden: ring-world.nl
Eigenlijk wil ik al jaren eens kijken of het detailen ook een hobby is die mij bevalt. Dit forum heeft mijn enthousiasme in ieder geval aardig aangewakkerd dus ik ga er binnenkort echt maar eens mee aan de slag. Sinds 1,5 jaar heb ik een MX-5 in bezit en de rode lak is uiteraard wat gevoeliger voor verkleuring als vele andere kleuren. Ik zie het dan ook als een uitdaging om e.e.a. weer een mooie glans te geven. Zodra ik daar mee klaar ben, kan ik me uitleven op mijn andere auto's en waarschijnlijk zal de Swift van mijn vriendin daarna ook wel een keer aan de beurt komen. Hier wat fotootjes van hetgeen ik nu rij:
BMW X5 3.0d:
Mazda MX-5:
BMW 535 voor op het circuit:
Peugeot 205 GTi 16V voor op het circuit:
Eigenlijk wil ik al jaren eens kijken of het detailen ook een hobby is die mij bevalt. Dit forum heeft mijn enthousiasme in ieder geval aardig aangewakkerd dus ik ga er binnenkort echt maar eens mee aan de slag. Sinds 1,5 jaar heb ik een MX-5 in bezit en de rode lak is uiteraard wat gevoeliger voor verkleuring als vele andere kleuren. Ik zie het dan ook als een uitdaging om e.e.a. weer een mooie glans te geven. Zodra ik daar mee klaar ben, kan ik me uitleven op mijn andere auto's en waarschijnlijk zal de Swift van mijn vriendin daarna ook wel een keer aan de beurt komen. Hier wat fotootjes van hetgeen ik nu rij:
BMW X5 3.0d:
Mazda MX-5:
BMW 535 voor op het circuit:
Peugeot 205 GTi 16V voor op het circuit: