• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Panda Mat oranje naar Rood, Update onder aan de pagina, new pics !

jjonkie

Detailing rookie
22 okt 2008
644
0
Afgelopen zaterdag deze panda om de kop getikt als tijdelijke auto. Deze gaan we gebruiken zodat we niet met onze “nieuwe” auto’s over de bouwplaats hoeven te rijden. We zijn namelijk een huis aan het bouwen de weg er naartoe zit vol gaten en kuilen en is zwart van de modder. Omdat ik dat zonde vindt heb ik deze mat oranje panda gekocht.


Waarom een Panda ? Omdat:

Het is een Fiat !
Vroege veel in panda’s gereden
Makkelijk voor het verhuizen(past veel in)
Niet met de GrandePunto door de modder
Niet met de Polo door de modder
Goedkoop en praktisch
Maar vooral: LEUK !

De panda die ik gekocht heb is van binnen en van buiten in goede staat maar heel ranzig. Technish is de auto goed. De bijrijder duur heeft wat roest maar verder nog niet. De bodem is hard. De km stand is 122 dkm.

Omdat de Panda zo vies en mat oranje was heb ik vandaag maar even een paar uur uitgetrokken om haar van binnen en van buiten even op te frissen en haar een tweede leven te gunnen:

Gebruitk:

LC pads op de excenter
M83/M80
M16
APC, veel APC
Dasty
Washmitt en borstels
Stofzuiger
Veel oude doeken
Trimdetailer en vast nog wel wat spulletjes


Foto’s

IMGP5443.jpg

IMGP5434.jpg

IMGP5436.jpg

IMGP5432.jpg

IMGP5431.jpg

IMGP5440.jpg

IMGP5442.jpg

IMGP5447.jpg

IMGP5445.jpg

IMGP5444.jpg

IMGP5446.jpg

IMGP5448.jpg

IMGP5439.jpg

IMGP5454.jpg

IMGP5457.jpg

IMGP5458.jpg



Na

IMGP5493.jpg

IMGP5491.jpg

IMGP5494.jpg

IMGP5508.jpg

IMGP5501.jpg

IMGP5500.jpg

IMGP5499.jpg

IMGP5507.jpg

IMGP5505.jpg

IMGP5509.jpg

IMGP5511.jpg

IMGP5513.jpg

IMGP5487.jpg



En de pads:

IMGP5521.jpg



Deze panda kan er weer even tegen aan !

Bedankt voor het lezen !!
 
Jaaaaaa dat zijn leuke projectjes! Lekker veel eer aan te behalen. Heerlijk resultaat!

PS: Heb je 2 keer M83 gebruikt?! :D
 
Dat is wel even een verbetering zeg! Geweldig! Geen 50/50's gemaakt? Dat hadden leuke plaatjes opgeleverd!
 
Waar kom je overigens zomaar in eens vandaan?? Je bent een totale nieuweling op het forum maar dat is niet aan je poetskunsten te zien. Probeer je anders eens voor te stellen in het daarvoor bestemde gedeelte! ;)
 
Altijd leuk zo'n verkleurde rode auto te zien opknappen.

Als je er nu geen winst mee behaald tijdens de verkoop...
 
Haha, grappig. zoiets zou ik dus ook doen, gewoon een frot auto erbij kopen zodat mijn eigen auto 'nieuw' blijft.
Maar die Panda is mooi geworden hoor, eigenlijk is ie nu ook te netjes om in te zetten op het bouwterrein :grinning:
 
Jij zou tweedehands autoverkoper moeten worden!!

Hij ziet er weer goed uit :)^ Je hebt alleen de wielen ff overgeslagen.. is dat omdat je toch eenbouwterrein mee opgaat??
 
Timon zei:
Jij zou tweedehands autoverkoper moeten worden!!

Hij ziet er weer goed uit :)^ Je hebt alleen de wielen ff overgeslagen.. is dat omdat je toch eenbouwterrein mee opgaat??


De wielen willen niet verder schoon. Oxidatie dus die ga ik even schuren en opnieuw zilver spuiten. Dan ziet dat er ook weer netjes uit!


En inderdaad zoals al aangegeven: waar kom je ineens vandaan: Ik kom van het megs forum maar ik zal even een voorstel topic je aanmaken !
 
Mooie klus.
Dit zijn net de mooiste klussen eigenlijk en dan pas kun je echt goed zien wat de kracht van het poetsen is.