• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Panoramadak view of mohs

View kan uiteraard maar als je de hele auto Mohs doet en je wilt verder geen View op de rest van je ruiten dan zou ik deze gewoon met Mohs meepakken.
 
  • Leuk
Reactions: ivo's
Dibbuz Dat is Inderdaad waar ik tegen aan loop, het betreft een nieuwe Subaru Outback die ik ga behandelen met Mohs, daarnaast kunstoffen met trim en de velgen met rim. Ik heb er geen probleem mee om ook view toe te passen maar vraag mij af wat een betere bescherming biedt. de klant kiest voor de behandeling vanwege de lange standtijd.
 
Het voordeel van Mohs is dat het op vrijwel alles te gebruiken is: lak, glas, velgen en kunststof. Als je zeer gevoelige velgen hebt zoals blank aluminium of chromen velgen dan kan je zelfs beter Mohs nemen omdat het minder frictie geeft met afnemen. Frictie en gevoelige oppervlakken gaan niet samen.

Als het alleen het dak is dan zou ik Mohs pakken en geen View ervoor nemen. Doe je ook de rest van de ruiten neem dan View omdat View beter werkt met beading/sheeting dan Mohs.
Mohs biedt wel lange bescherming maar de druppeltjes vliegen niet zo makkelijk weg als bij View en dat is bij de voorruit juist een must.
 
Gezien het feit dat Gyeon Mohs vrijwel op alles toe te passen is, kan ik dan niet beter de hele auto in de mohs zetten. lak,kunststof,ruiten en velgen?
 
Dat zou prima kunnen inderdaad.