• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Parkeerschade

Wat zit er onder die uitstulping? Ik denk aan een voetbal of dergelijke die op de motorkap is terecht gekomen. Kofferdeksel is daarna weer wat naar buitengekomen.
 
Er steek daar niks uit, heb het helemaal nagekeken maar dat kan het niet zijn, ik ga dan maar uit van vandalisme of iets dergelijks.. duur weekje zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daar heeft iemand iets van binnen tegen de klep gestoten. Pas nog een beurt laten doen?
 
Laatst bewerkt:
Als er niets onder de kap heeft gelegen bij het sluiten, zie ik nog maar één mogelijke oorzaak: de motorkap is gebruikt als oefenobject voor 'uitdeuken zonder spuiten'.:scream: alleen is de trekstang blijkbaar een stukje naast de deuk geplakt.
 
Als er niets onder de kap heeft gelegen bij het sluiten, zie ik nog maar één mogelijke oorzaak: de motorkap is gebruikt als oefenobject voor 'uitdeuken zonder spuiten'.:scream: alleen is de trekstang blijkbaar een stukje naast de deuk geplakt.

Ja hoe dan, midden op straat?
 
Zit er bekleding onder de kap?
Zo nee, misschien een boutje/moertje o.i.d door een van je snaren gelanceerd naar boven.