• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Passagiersstoel reinigen.

Bakker

Detailing addict
1 mei 2014
22
60
Musselkanaal
Goedenmiddag,
Ik ben mij sinds paar weken weer aan het oriënteren om het poets werk weer wat op te pakken. En gisteren de eerste bestelling gedaan bij cc omdat ik niets meer heb op dat gebied. Maar nu heb ik nog een volgende vraag. De auto die ik nu rij sinds vorig jaar is een Volkswagen Bora uit 2004 maar de passagiersstoel is wel heel lelijk. Is ooit bij de vorige eigenaar gebeurd. Maar ik krijg hem met een gewoon een sopje niet schoon. Hebben jullie een tip wat te kunnen gebruiken en hoe, of moet er met een extractiemachine op ? En valt het überhaupt nog wel te herstellen zie foto met wat ik bedoel.

Mocht het met een extractie machine moeten wat is beetje een redelijke extractie machine voor eigen gebruik ? Heb altijd een Numatic george gehad maar die zijn nu zo prijzig geworden terwijl ik hem destijds zo goed als nieuw had gekocht voor 100 euro maar voor die prijs vind ik ze niet meer. Dus wil mij dan denk ik gaan oriënteren op een nieuwe maar zie door de bomen het bos niet meer met waar ik dan nu goed aan doe ? Weer een Numatic of een karcher nemen ?

20220410_183322.jpg
 
Ik heb onlangs een Thomas gekocht. Werkt imo beter als de karcher extractor en een pak goedkoper. Enige nadeel is dat het sproei reservoir iets kleiner is
 
  • Leuk
Reactions: Bakker
Is zeker goed! Ik heb er ook 1 omdat dit maar af en toe voorkomt voor mij en dit apparaat is daar perfect voor
 
  • Leuk
Reactions: Bakker
Nog niet heel veel ervaring mee, maar de eerste indruk van de Bissel Spotclean Pro is goed.

De lengte van de slang mocht wel langer, maar ik weet niet hoe dat bij andere apparaten is.
 
  • Leuk
Reactions: Bakker
Ja na veel gehoord te hebben lijkt mij deze ook wel voldoende. Maar lees ook veel slechte recensies dat die nogal veel lawaai maakt en te veel water gebruikt waardoor het lang duurt tot dat het droog is. Dus twijfel nog of deze of toch kijken voor een andere. Weet dat de George goed is maar die zijn nu zo enorm gestegen in de prijs helaas.
 
Ik heb deze ook; ik heb zelf van het lawaai geen last en het water kun je opzuigen, dus ook daar geen last van. Ik gebruik hem ongeveer 2 a 3 keer per jaar en daar is die zeker prima voor.
 
  • Leuk
Reactions: Altos