• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Patrick zijn Astra J GTC wordt een Toyota C-HR 1.8 Hybride

pjbosvelt

Detailing chief
6 mrt 2017
66
78
52
Spijkenisse
Hallo allemaal,

Wilde me even voorstellen zoals het hoort....
Ik ben Patrick, 45 jaar oud en kom uit Spijkenisse.
Ik rijd een Opel Astra J GTC, 1.4 Turbo met 120 pk. Verlaagd met een KW schroefset en 20 inch wielen eronder. De auto komt uit België, en ik ben de 2e eigenaar.
Op wat kleine krasjes was de lak verder perfect. Zelfs geen swirls :kissing_heart:. De vorige eigenaar was duidelijk een liefhebber.
De kleur van de auto is zwart met heel veel metallic erin. Dit wordt goed zichtbaar als hij in de zon staat.
Plaatje bij het praatje:

Astra%20J%20GTC%201.4%20Turbo_zpsvllagjc9.jpg

Ik had al een tijd een Dap 500 liggen.... maar ruim anderhalf jaar in de kast.
Ben nu een tijdje zelf aan het poetsen ermee.
Een goede vriend met ruime ervaring heeft me een en ander bijgebracht. Maar wil graag meer leren, en zodoende uitvinden welke producten fijn zijn om mee te werken, en de autolak in goede conditie houdt.

Groeten Patrick
 
Laatst bewerkt:
Welkom! Dikke wagen hoor, heel mooie velgen ook.
Staan er goed onder.
120PK valt me dan wel weer flink tegen voor een GTC.
 
  • Leuk
Reactions: pjbosvelt
GTC is alleen het model! Niet te verwarren met een GTI.. of een OPC om Opel taal te praten.

Welkom Patrick!

Mooie auto.m! Succes met het onderhouden ;)
 
  • Leuk
Reactions: pjbosvelt en Ferdy
Donders! Da's een dikke bak, jonge! :)

Dikke sloffen en brede heupen. (Droomvrouw!)
Hahahahahaha.....
Maar idd de lijnen van de GTC zijn geweldig.... En wat de dikke sloffen betreft:
achter liggen 275-35-20 banden op de 10j velgen. :heart_eyes::heart_eyes:
Als er tzt andere banden op moeten zal ik minder vrolijk zijn.... maar goed, dat nemen we maar voor lief
 
Hey Patrick jij ook hier?;) Veel leesplezier hier:cool: En je weet al wel wat ik van je auto vind toch? Haha:p
Ja.... las hier al een tijdje mee, en aangezien hier veel experts zijn kan het nooit kwaad om zo af en toe advies in te kunnen winnen.
Tevens zag ik wat leuke spullen in het te koop gedeelte.... mooie aanvulling op mijn huidige voorraad ;)
Heb net mijn wielen ff een beurt gegeven..... check mijn Facebook pagina maar even: Corsa D / Astra J GTC
 
  • Leuk
Reactions: Ries