• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paul stelt zich voor!

Paul

Detailing addict
4 mrt 2011
39
55
Hallo allemaal,

Ik zal mezelf ook voorstellen aangezien ik namens Meguiar's hier zal proberen zo nu en dan informatie te geven. Ik weet dat hier de nodige kennis aanwezig is en zal proberen hier een aanvulling op te geven indien nodig. De meeste informatie die ik kan geven zal gaan over beschikbaarheid van nieuwe producten etc.

Ik ben dus Paul en woon in Rotterdam. Werk al even voor Meguiar's en ben uiteraard zeer geïnteresseerd in detailing. Anders kom je natuurlijk niet terecht bij een bedrijf als Meguiar's.

Veel poetsplezier, vooral nu het weer al een stuk beter is.

Paul
 
Welkom Paul! Leuk om je een keer in het echt gezien te hebben. Geeft gelijk een ander beeld :)
 
Was zeker leuk. Pand is erg mooi en ik kom binnenkort zeker snel langs wanneer het DA Compound System beschikbaar is.
 
Welkom Paul! Zijn hier natuurlijk ook zeer veel liefhebbers van andere detailmerken haha.
Maar altijd fijn dat er op deze manier aanvulling kan zijn. Komt het forum niveau alleen maar ten goede;)
 
Hey Paul,

Ik kom zelf uit Capelle dus ook lekker in de buurt van Carclean. Over Meg's nieuwe DA systeem las ik iets in de trend van "Rotary-cutting power met een Dual Action', dus ik ben benieuwd.
 
Bedankt voor de leuke verwelkoming. Ik zal mijn best doen om aanvullende informatie te geven.
 
GMToyota zei:
Hey Paul,

Ik kom zelf uit Capelle dus ook lekker in de buurt van Carclean.com Over Meg's nieuwe DA systeem las ik iets in de trend van "Rotary-cutting power met een Dual Action', dus ik ben benieuwd.

"Rotary-cutting power met een Dual Action' Mooi gezegd en helemaal waar. Ik heb het product zelf al getest en ben zeer onder de indruk.
 
TOEZMAN zei:
Welkom Paul! Zijn hier natuurlijk ook zeer veel liefhebbers van andere detailmerken haha.
Maar altijd fijn dat er op deze manier aanvulling kan zijn. Komt het forum niveau alleen maar ten goede;)

Geen enkel probleem toch. Voor ieder wat wils, wat wil je nog meer!:ja