• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paulus de Boskabouter

Amstier

Detailing guru
20 jan 2010
5.476
105
43
Hallo mede forummers!

Kijk al een tijd mee op het forum, en had vanmiddag een leuk gesprek via de chat met Dennis. Hij heeft mij overgehaald om lid te worden van het forum. Bestel al geruime tijd bij Carclean.com.

Mijn naam is Gideon en mijn nickname is Paulus de Boskabouter, deze bijnaam heb ik al sinds de lagere school (Paulus de Boskabouter de musical :-d )

Ben mijn hele leven al een complete autogek, en sinds mijn veertiende poetsgek (nu ben ik 28). Ben helemaal Audi gek, dit werd mij er ook met de paplepel ingegoten. Ik rij een Audi A2 1.4 TDI Colour Storm S-Line en sinds kort een Audi A3 8L 1.8T Ambition automaat erbij. De vrouw des huizes rijd nu in de A2.

Ik voel mij een complete amateur op poets gebied na wat ik hier allemaal heb gezien. Heb ook alle klasieke fouten gemaakt; met een schuursponsje de lichtmetalen velgen vernielen, met oude lappen de auto bekrassen (lees poetsen) etc. Gelukkig is dat al weer heel wat jaren geleden. In elk geval worden de auto's elk weekend gewassen en uitgezogen. 1 keer per maand de wagens detailen.
De krasstraat hebben mijn auto's nog nooit gezien!

Ik wil de crew van Carclean.com nog even bedanken voor de goede service en adviezen!

DSC00233.webp

Heb de A3 pas sinds december en moet hem nog zijn eerste detail beurt geven.

Hier een vlug genomen pic van mijn A3:

DSC00339.webp

Staat nu nog op staal met winterbanden, en na lang zoeken gevonden: originele A3 8L wieldoppen :jippie
In de zomer gaat hij rollen op 17'' Parabool velgen van een TT.

Welkom! Ik vind je nickname in elk geval geweldig. Ik was net een paar minuten geleden, toen ik zag dat je het nieuwste lid bent, al aan het kijken of je je al had voorgesteld (ik was benieuwd naar de Avatar). Een paar mintuen later stond je "bericht" hier.

Is gewoon de originele A2 Colour storm grille. Mat zwart, op de normale zit een hoogglans grille. Na 2003 zat er een lamellen grille op. Die van mij is van halverwege 2003. Oja, echt een grille is het niet, het is een service klep, erachter zit de ruitensproeier vulpijp en de olie peilstok + vulpijp.

Welkom!

Maar inderdaad, hoe ze het hebben kunnen verzinnen op er geen motorkap op te maken. Ik weet het niet.

Klepje kan omhoog toch? En kun je je ruitenwisservloeistof bijvullen olie controleren en uh koelvloeistof toch.:lol

Zo raar!

Jeroen zei:
Welkom!

Maar inderdaad, hoe ze het hebben kunnen verzinnen op er geen motorkap op te maken. Ik weet het niet.

Klepje kan omhoog toch? En kun je je ruitenwisservloeistof bijvullen olie controleren en uh koelvloeistof toch.:lol

Zo raar!

Het klepje valt naar voren, je ontgrendeld hem met wat lijkt op de motorkap ontgrendeling. Heel vervelend is dat de motorkap er in zijn geheel af gaat. Bij de dealer is hij een keer omgevallen, hele motorkap in elkaar (aluminium) gelukkig op kosten van de dealer een nieuwe.

Top dat je jezelf eindelijk aangemeldt hebt! Was even leuk chatten vanmiddag inderdaad. Handige en leuke functie van de site :)

Dibbuz zei:
Top dat je jezelf eindelijk aangemeldt hebt! Was even leuk chatten vanmiddag inderdaad. Handige en leuke functie van de site :)

Via de mail had je mij ook al een paar keer uitgenodigd! Toch maar aangemeld. Hoop dat ik een bijdrage kan leveren aan dit forum.

Welkom Gideon! nog een Groninger er bij :) met warm weer kunnen we best ergens meeten! bijkletsen over detailen en auto's :-b