• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PB Black Hole uitpoetsen met PB Deluxe Mega Towel

Dennis-Mash

Detailing trainee
26 jul 2010
2
47
32
Blitterswijck
Aangezien er na het wassen van mijn Deluxe Mega Towel nog resten Black Hole achterblijven in mijn doek vraag ik mij af of ik het uberhaupt wel goed doe om Black Hole uit te poetsen met een doek als deze. Zou ik Black Hole bijvoorbeeld niet veel beter met een pad kunnen, en eventueel moeten, uit poetsen?

Aanbrengen met een niet-cutting-pad ( zwart / rood ) en afnemen met een doek.
De BH laat ik altijd even 'hazen' / uitademen en neem 'm daarna gewoon af.
Denk dat je OF veel te veel gebruikt OF te snel afneemt ( of combi )
Zelf pak ik er een Eurow doek voor, maar uiteraard kan de Dodo Fur ook gewoon.
Na gebruik kan je de zwarte plekken even met APC besprayen en dan de was in .... alles is dan meteen weg.

Oke, dan moet ik zo'n pad toch maar eens bestellen. Nu wrijf ik hem namelijk in de kant van de korte vezels en laat ik hem even 'hazen' zoals jullie het noemen en dan poets ik hem dan uit met de lange vezels. Misschien blijven er dus resten over in de doek omdat ik de doek aan beide zijde gebruik.

Je moet BH aanbrengen met een pad, niet met een doek, daar zijn de doeken niet voor bedoeld. :no